Nog altijd geen vdsl

  • 31 March 2012
  • 10 reacties
  • 394 Bekeken

Beste Eva,

Wij hebben nog altijd geen vdsl hier, (nog steeds een b-box) het is heel frustrerend te lezen dat de internet steeds weer wordt "geboost" terwijl wij voor hetzelfde bedrag nog met een snelheid van 4 mb aan het internetten zijn. Kun je misschien aangeven wanneer het voor ons beschikbaar komt?

Brigitte (fc071460)

10 reacties

Heb je de test al zelf gedaan of vdsl beschikbaar is zie op ricy's site hoe het moet en meer uitleg in dit verband:

http://bgctv.skynetblogs.be/#haalbaresnelheid

Elsa
Ik kon dat dus nergens vinden. Heb nu de test gedaan, maar het gaat over TV. Heb ik het goed begrepen dat als HD beschikbaar is ik dan ook VDSL kan krijgen?
correct abpi
Oke, dan zou het nu dus wel beschikbaar moeten zijn. Ik zag ook dat de migratie inmiddels gratis is, dat maakt het wachten dan een beetje goed... :-)

Bedankt voor jullie reacties.
nog een klein vraagje dan... Hoe kan ik het aanvragen? Ik kan het nergens vinden op de site. Kan dat niet online?
Tot op de VDSL2 snelweg dan, welk profiel je krijgt hangt af van de afstand en verzwakking van je lijn.

Ziz voor de mogelijke vdsl2 profielen op ricy's site :

http://bgctv.skynetblogs.be/#profielen


Als je de test gedaan hebt dan kon je daar ook uit afleiden welk profiel bij u van toepaasing is dat zie je ook op ricy's site

http://bgctv.skynetblogs.be/#haalbaresnelheid

waar 't volgende staat :

Dan kan je één van de volgende resultaten krijgen:
• 2 tv's waarvan 1 in HD (12 / 1 profiel)
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
• 3 tv's waarvan 2 in HD (20 / 2 profiel)
• 3 tv's waarvan 3 in HD (30 / 6 profiel) of 50/6

Elsa
Ik heb inmiddels de test voor het internet gedaan en ik krijg een duidelijk antwoord. Ik kan VDSL2 krijgen. Volgens de pagina kan ik dat via mijn e-services instellen??!!

Ik zal dan wel een domme hollander zijn, maar ik kan nergens in de e-services iets vinden over vdsl opties, misschien toch maar beter het callcenter bellen zeker?
abpi, gewoon klantendienst bellen, duurt maar enkele minuutjes (en is gratis 😛 )

0800 22 800.

Die kunnen u dan ook zeggen wat er allemaal mogelijk is bij u, en een betere lijn test doen.
ga ik doen, bedankt
Bart,


duurt maar enkele minutjes


Nu ben je toch in een heel goeie bui vandaag Tong uitsteken


Groetjes,

Elsa

Reageer