Beantwoord

Njam tv?


Reputatie 2
Badge
Hola,

waarom geen Njam .tv bij Proximus ?

groetjes

peter V
icon

Beste antwoord door Elsa 10 April 2016, 19:55

Bekijk origineel

11 reacties

Die vraag werd zelf al 5 jaar geleden gesteld ;-))
-> Njam voor wanneer
Reputatie 7
Badge +6
Je zal het moeten doen met de Njam blokken op Vier, denk ik:

Volgens Njam in het WE van 8u30 tot 9u30 met een herhaling van 14u20 tot 15u20 en van ma tot vrij van 15u45 tot 16u45 met een herhaling 's anderendaags van 8u30 tot 9u30.

Smakelijk!
:8
Ik heb gelezen dat die zender exclusief bij TN zit net zoals ik gelezen heb dat Anne een exclusieve zender is in het basispakket van Proximus TV
Reputatie 6
Badge +2
Zo is Q-Music TV (kanaal 39) ook exclusief bij Telenet te zien.
Reputatie 7
Badge +6
Tja, eigenlijk, Alexander, mogen ze die gerust houden. Ik zit niet te wachten op nog een TV kanaal van een RADIOzender, met beelden van een studio, wat videootjes en wat getwitter.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik luister toch liever naar de radio, al zal dat niet Q-Music zijn.:8
We zijn inderdaad van de oude stempel Marleen, wij kijken naar een TV en luisteren naar muziek op een radio toestel hé 😃
Reputatie 6
Badge +2
We zijn inderdaad van de oude stempel Marleen, wij kijken naar een TV en luisteren naar muziek op een radio toestel hé :D

Ha zo, je kijkt dus TV op een oude zwart/wit TV uit de jaren 50 en je luistert radio op een oud radiotoestel uit de jaren 30 dus uit de tijd van The Waltons. 😃
Reputatie 6
Badge +2
Tja, eigenlijk, Alexander, mogen ze die gerust houden. Ik zit niet te wachten op nog een TV kanaal van een RADIOzender, met beelden van een studio, wat videootjes en wat getwitter.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik luister toch liever naar de radio, al zal dat niet Q-Music zijn.:8


Je zit niet te wachten op een radio TV kanaal en als er schone mannen te zien zijn ook niet? :8
Naar Q-Music luister je niet, dan luister je waarschijnlijk naar Klara of radio Minerva.
't mag iets meer gekleurd zijn, ik ga toch nog een beetje mee met mijn tijd of ik probeer het toch 🙂
In ieder geval naar muziek luister ik nooit via P⌘-decoder en ook niet via internet, nog altijd via DAB en/of FM.
Reputatie 7
Badge +6
Alexander, om naar mooie mannen te kijken zijn er andere en betere 'kanalen'. 🆒
Als er zenders bijkomen bij Proximus, en dat zou ik ook graag zien, en alles zoveel mogelijk in HD, dan het liefst een echte TV zender, i.p.v. van een wat 'gepimpte' radiozender.
Zo, we zijn nu toch weer serieus off topic, dus ik ga lekker eten. Mjam, mjam (en niet Njam). 😃
Reputatie 5
Badge +2
Proximus kan altijd Food Network (zelfs in HD) gaan aanbieden als alternatief.

Reageer