Zou wel eens handig zijn van eens een degelijke modem te ontwerpen heb een eigen nas server met dns ben verplicht van zelf een tweede router bij te plaatsen voor mijn intern netwerk hier draaiende te houden aangezien de lan poorten van de bbox2 op geen kloten trekken. De wifi zelf die suckt enorm zelfs ne eerste generatie linksys wireless router presteert beter dan de wifi van de bbox2 de sagems die vroeger gebruikt werden die nu bij scarlet worden verkocht werken veel vlotter en zou handig zijn van eens een router te bouwen zoals die nieuwe sagem 3905 en ten minste met gigabit netwerk en een n chip erin ben ondertussen op een jaar tijd al aan mijn vierde bbox2 bezig aangezien deze regelmatig op volle toeren draaien en de tv staat op een andere vlan toch als ik mijn internet opentrek met p2p moet de belgacom tv het bekopen en krijg ik regelmatig problemen met de pvr en het live pauzeren.
Mijn eigen router is een linksys cisco gigabit router met ingebouwde vpn speciaal gekocht aangezien een ordinaire router niet werkt voor nas remote management als de nas achter de 2de router hangt zelfs niet na portforwarding en dmz te gebruiken tevens zouden ze ook eens de usb poort morgen open zetten voor mass storage of een printer ofzo is keihandig de bbox2 heeft veel opties en de helft wordt er niet van gebruikt. En maak eens een software zonder bugs.
Bladzijde 1 / 1
Hopelijk wordt dit allemaal beter met de toekomstige B-BOX3 (of wat het ook zak mogen noemen) maar hoe ver het daarmee staat en wat hij zijn mars zal hebben is nog een groot vraagteken !!!
groetjes,
Elsa
groetjes,
Elsa
Er is hier al eens een hele boom opgezet over Fritzbox modem/routers, die ook werken met Belgacom TV en die veel uitgebreidere mogelijkheden hebben..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.