Nieuwe zenders

  • 5 March 2012
  • 5 reacties
  • 600 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Meer dan een jaar geleden heb ik op 1 februari 2011 een post geplaatst in de ideeenbus. Ondertussen is deze post 29 keer positeief beoordeeld. Is daar een jaar later al iets van gerealiseerd? Neen dus. Ik vraag me af wat we hier eigenlijk zitten te doen, met voorstellen en suggesties word toch niets gedaan. En EVA is die hier nog? Want die post hier ook niets meer.

Zie hier mijn post van 1 Februari 2011


Nieuwe zenders

Beschrijving:

Graag eens nieuwe zenders waar mensen wel naar vragen en niet wat er tegenwoordig allemaal word toegevoegd, M6, M2, KTO enz daar zit echt niemand op te wachten en zeker al niet in Vlaanderen. Franse zenders genoeg, dat wel. Die zullen voor Belgacom toch ook niet gratis zijn?

Vele klanten willen graag zenders zoals WDR, Pro7, Sat1, RTL, Fox life, NL1.2en3HD, Cnbc, radiozenders zoals NLRadio1t/m6, Nostalgie en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Blijkbaar blijft Belgacom doof voor de vragen van de NL Talige klanten.

Ook NL ondertiteling op BBC Entertainment en TV5 is teveel gevraagd blijkbaar.

Capaciteit genoeg, want als ik goed geteld heb kom ik nu een achttal keer het info channel tegen.



5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Idd, reageert Eva nog op berichten of is die functie afgeschaft langs Vlaamse kant? Want de Waalse Eva doet nog altijd haar job.

1 jaar later is er niks veranderd aan de situatie. Eigenlijk is er amper iets van alle ideeën écht uitgevoerd van heel die ideeënbus. Spijtig dat Belgacom niet luistert en bezig is om een sterk zenderaanbod te hebben. En als er een zender bijkomt, is dat omdat er een zender stopt met uitzenden of vervangen wordt. CNBC Europe, WDR, RTL, FOXLife, NL1/2/3 HD,...zouden het Belgacom TV veel sterker kunnen maken nochtans...

Mvg
Reputatie 6
Badge +1
EVA antwoord nog in alle rubrieken behalve hier, heb dit dan maar eens geplaatst in een topic waar ze wel reageert. (dank u Belgacom is het topic)

Dat ze niet reageert, kan 2 dingen betekenen ofwel is men er mee bezig of anders intresseerd het hun niet. Ik vrees voor het laatste.
Reputatie 5
Badge +2
Ik denk ook niet dat Belgacom bezig is. Dat Eva niet reageert is gewoon een teken dat Eva het beu is om te reageren en dat Belgacom niks aantrekt van onze vraag. De Vlaamse Eva is dus nog actief, alleen selecteert ze haar topics om te reageren. Helaas niet alle.

Mvg
wanneer gaan jullie eindelijk eens inzien dat jullie voor Belgacom enkel een lastige vertaling zijn?
Dit is al lang zo, en zal zo blijven.
Ik zeg dat niet voor mn plezier, er zijn toch al genoeg bewijzen hiervan geleverd.

bespaar u echt de moeite, de franse top zal hier echt niet naar luisteren.
Hoe lang is hierover al geklaagd? Door hoeveel mensen? (veel mensen hiervan zijn al overgeschakeld naar andere providers). Je hebt paar keren een antwoord gekregen van EVA, wat pure leugens waren ('capaciteit', 'vraag/aanbod'..terwijl er tientallen FR zenders bijgekomen zijn).

Dus tja.. maar kop op! Jullie hebben ANNE!

Badge +1
Die zal misschien beginnen antwoorden :D

Reageer