Nieuwe zapproblemen

  • 23 July 2011
  • 6 reacties
  • 1416 Bekeken

Sinds kort. Wanneer naar een ander kanaal gezapt wordt, geen geluid en het beeld wordt versneld afgespeeld. De grootste probleemzender lijkt hier '8' te zijn. Al hebben ook de andere zenders dit probleem wel eens. Wat heen en weer gezap lost het probleem uiteindelijk wel op.

Wie heeft soortgelijke zapproblemen?


Greetz, David

6 reacties

dergelijk probleem nog niet ervaren/gepasseerd op forum

wat je in eerste instantie eens kan proberen indien nog niet gedaan, decoder eens resetten, evt factory reset proberen. evt ook de modem eens proberen resetten

indien dat allemaal niet helpt, contact nemen met de 0800 22 700

mvg
Indien je meer uitleg wenst over het resetten: http://bgctv.skynetblogs.be/#reset
waar je ook de 4 respectievelijke linken terugvindt:

Voor factory Reset Bbox2 zie hier
Voor factory Reset Decoder zie hier
Voor Reset Bbox2 zie hier
Voor Reset Decoder zie hier
Reputatie 5
Badge +2
@Dabo: ik heb dat reeds gehad. Inderdaad vooral bij Acht en ook EXQI Sport-culture en Vitaya. Toen ik dat voorhad, zapte ik naar vtm dat perfect normaal speelde met geluid. Pas na een paar keer zappen en telkens terug naar Acht kwam er terug geluid en was het beeld normaal. Maar daartegen was het programma al bijna gedaan. Resetten was niet nodig aangezien het daarna gedaan was toen ik Acht opzette en andere zenders wel normaal werkten.

Mvg
tsja, ik moet zeggen dat Acht, EXQI Sport-culture en Vitaya zenders zijn waar ik zelden naar kijk, misschien daarmee dat ik het probleem nog niet ervaren heb. een verklaring voor dit fenomeen kan ik niet meteen bedenken ook niet

mvg
ik heb het toch n og niet voorgehad met de V4 dec.
Ik heb het ook nog niet voorgehad en ik kijk wel geregeld naar Vitaya, maar wel steeds via opname, nooit rechtstreeks. Ik heb hier geen problemen mee.

Reageer