Vraag

Nieuwe webversie van Proximus TV

  • 10 November 2016
  • 10 reacties
  • 857 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Heb een mail gekregen om hier aan deel te nemen. Heb ik gedaan. Op dinsdag 8 november weer een mail:
Gelieve hier de link naar de online vragenlijst te vinden:
http://www.proximustv.be/nl/nieuws/tip/1708197/nieuwe-versie-van-de-site-proximus-tv-jouw-mening-interesseert-ons
Je hebt nog tot dinsdag 15 november de tijd om de enquête in te vullen.
De 50 personen die ons als eerste een volledig ingevulde enquête bezorgen, krijgen van ons een code voor een gratis film naar keuze uit de Op aanvraag-catalogus van Proximus TV.
We danken je alvast van harte voor je medewerking.
Het team van proximustv.be
http://www.proximustv.be
Heb hier aan meegewerkt. Krijg ik een mail terug hierover:
noreply@relay.qualifio.com; namens; Qualifio LUT Beta NL
Nu snap ik er niets meer van.

10 reacties

Vraag het anders eens aan deze mensen of het bij hen wel lukt beta proximus tv
Reputatie 7
Badge +1
Vraag het anders eens aan deze mensen of het bij hen wel lukt beta proximus tv

Bedankt. Heb de vraag al gesteld.
Ik heb ook mee gewerkt aan deze enquête. En ik heb ook de mail gehad. Ik weet ook niet hoe het komt.
Reputatie 7
Badge +1
Verder heb ik niets meer vernomen. Hoor het wel.
I Hier: http://www.yeloplay.be/ is de vernieuwing al gebeurd en is silverlight niet meer nodig.I
Reputatie 1
Badge
Ook meegedaan en teleurgesteld dat het nog altijd en enkel via IE en Silverlight gaat
Ik heb een Chromebook en dus noppes met Chrome browser dus nada Proximus TV
Proximus, dit zou toch beter kunnen, niet ?
Reputatie 7
Badge +1
Heb met de enquete meegedaan. Zou er iets voor krijgen, nooit meer iets van gehoord. Yeloplay van TN staat veel verder daar staan zelfs de NPO zenders op. Weer niet goed opgezet en dit laat weer zien dat PX geen rekening houdt met zijn klanten. Jammer.
Reputatie 3
Badge +1
Ook meegedaan en teleurgesteld dat het nog altijd en enkel via IE en Silverlight gaat
Ik heb een Chromebook en dus noppes met Chrome browser dus nada Proximus TV
Proximus, dit zou toch beter kunnen, niet ?


inderdaad ik gebruik linux omdat dat stabieler is dan windows je kunt pipelight gebruiken maar is nog niet echt stabiel voor proximus tv telenet met silverlight werke perfect op linux proximus tv DUS NIET zou inderdaad beter zijn zonder silverlight die van telenet zonder silverlight werkt SUPER, waarom kan dat met PROXIMUS NIET!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +1
Heb met de enquete meegedaan. Zou er iets voor krijgen, nooit meer iets van gehoord. Yeloplay van TN staat veel verder daar staan zelfs de NPO zenders op. Weer niet goed opgezet en dit laat weer zien dat PX geen rekening houdt met zijn klanten. Jammer.
Vandaag mail PX gekregen nav de enquete. Heb een gratis film gekregen. Bedankt hiervoor. PX nu aan het werk om te zorgen dat alle zenders te zien zijn bij PX tv op de tablet en laptop zoals Yelo TV van TN.
Ik kijk ook Proximus TV op mijn Linux (ubuntu) laptop via Firefox en Pipelight. Meestal lukt dit aardig, ik heb weinig of geen problemen hiermee. Onlangs heb ik evenwel ontdekt dat Pipelight niet meer ondersteund wordt, en zonder Pipelight kan Silverlight niet geladen worden in Ubuntu en ik dus geen TV meer kan kijken op mijn laptop. Ik hoop dan ook dat Proximus TV in de zeer nabije toekomst operationeel wordt zonder silverlight.

Reageer