Skip to main content
Ja, er komt een nieuwe Vlaamse zender.

Op 1 september begin 'shopping be' uit te zenden.

Maar helaas (alweer) alleen voor Telenet-kijkers.

Verdomme, verdomme, verdomme toch.

Belgacom biedt wel een shoppings kanaal, voor de waalse vrienden van Belgacom: M6 Boutique

voor de vlaamse kijkers is er geen geld meer?

Nu mag belgacom eens uitleggen waarom er wel een franstalige shoppingszender is, maar waarom er geen plannen zijn voor een vlaamse.

Om ziek van te worden...

Ik moet geen shoppingkanaal hebben, maar dit is weer zo'n typisch voorbeeld van le Belgacom français.

"Voorlopig biedt Belgacom geen shoppingkanaal aan."

En dat terwijl er M6 Boutique is. Ik vraag me toch af waarom Eva moeite doet om na te gaan of er plannen zijn voor BE Shop TV terwijl er vele zenders op dit forum gevraagd worden...en er geen antwoord op komt van Eva ?

Ik sta ook niet te springen voor een shoppingzender. Dat BE Shop TV er niet komt, is niet echt verbazingwekkend te noemen aangezien het kanaalnummer op Telenet zelfs in het logo staat. Een duidelijk teken dat Telenet deze zender exclusief (via een zoveelste) contract heeft binnengehaald. 46 zou bij Belgacom een HD-zender moeten zijn....

Mvg

Des te meer hier op het forum gezaagd word hoe langer ge zuld kunnen fluiten naar neterlandstalige of zenders die wij willen laat ze nu gewoon hun gang eens gaan of hier zullen nog meer franse en arabische toestanden onstaan.

Reageer