Skip to main content
Wij bekijken TV-overal op verschillende iOS apparaten en steeds weer komt hetzelfde probleem terug: 'serverfout - server is tijdelijk niet beschikbaar'. Het enige wat dan helpt is de iPad of iPhone of iPod te rebooten.



Dit probleem zit er eigenlijk al in sinds de lancering van de apple app.

Wanneer komt er hiervoor een oplossing?

Er is blijkbaar ergens een memory-leak of zo in de applicatie waardoor ze in een toestand terechtkomt waarbij ze de server niet meer kan bereiken. De eerste keer gaat alles goed, als je geluk hebt lukt het de tweede keer ook, maar daarna kan je gaan rebooten.



Is dit de kwaliteit die we (betalend??) mogen verwachten vanaf april?



Beste Dieter,





kan je eens nakijken of de tijdsnotatie op 24u staat en niet op AM/PM. Dit kan soms problemen geven.



Soms kan het zijn dat je de app volledig moet "killen" door 2 maal op de "Home" toets te drukken en daar dus de app weg te doen.





Mvg



Eva van Belgacom


De 24-uur notatie zat goed.



Maar de truuk met de home knop doet het 'm inderdaad!



Het blijft natuurlijk knudde dat zoiets elke dag weer nodig is omwille van een lek in de app, maar het werkt wel.






Reageer