Nieuwe update, decoder blijft draaien?

  • 28 March 2011
  • 4 reacties
  • 963 Bekeken

Beste,

Ik merk dat er bij de nieuwe update (veel sneller!) er toch nog iets voordoet. Ik zit met het probleem dat de decoders niet in standby gaan denkik. Ze blijven meestal de hele dag draaien. Ik zie dit aan het lichtje van mijn dvd recorder dat blijft branden, hierdoor is er dus de hele tijd een signaal dat via de scartkabel door de recorder naar de tv loopt. Zijn er nog mensen met dit soort probleem?

Vriendelijke groeten.

4 reacties

Badge
Heb je een nieuwe decoder of een oude?Bij een nieuwe kan een rood lichtje in het midden soms blijven branden,wat dit daar doet weet ik ook nog niet.Van die oudere decoders ben ik niet zo goed op de hoogte;daar kunnen anderen misschien je mee helpen.
Het gaan over de zwarte 'design'decoders. Ik vind het raar dat ze niet stoppen met draaien en dat het lichtje blijft branden op de dvd. Ook als je de tv aanzet zie je op het scherm verschijnen; 'Druk op (powerknop decoder)', de hele tijd...
Beste hendrik,

Kan je eens nakijken in de beeldinstellingen van je decoder (menu - instellingen - beeldinstellingen) welke beeldresolutie er gekozen is? Indien dit op een andere waarde staat dan 576i/p, kan je een van deze beiden selecteren en dan opnieuw proberen?

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Het stond op de waarde 576i. ik heb nu eens geprobeerd op 1080.

hopelijk is er verbetering want het is irritant dat ik de decoder steeds uit het lichtnet moet halen om te kunnen slapen.

Reageer