Skip to main content
Dag ieder,



Ik wil een opgenomen programma ,60 dagen ,op onbeberkt zetten ,



maar vind in het menu de bibliotheek niet.



Kan iemand mij helpen.



Besten dank



PATOE
Voor de V5 / V5 compact als volgt:

op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK

dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"

Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt
Dag Elsa,



Bedankt voor de uitleg,

Ik was niet op de hoogte dat er een nieuwe proximus tv update aan het uitrollen is.

Waar kan ik daar iets over vinden ?



Gtjes



Patoe
bijvoorbeeld hier op het forum:

-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-6110116-software-op-decoder-v5-020216-33757

-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-miniv5-6110116-software-op-decoder-v5-compact-280116-33689

-> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximustv-huidige-status-bugfixes-toekomstige-features-33534



Je kan altijd eens proberen met een factory reset te doen op je decoder of je de nieuwe NTE interface software kunt binnen krijgen

Hoe je een factory reset uitvoert vindt je hier -> klik hier

Bedankt Elsa



gtjes



patoe
Bedankt



gtjes



patoe
Beste Elsa,

Ik heb het geprobeerd te resetten,

Hij laat de softare.

Ik krijg steeds telivisie op aa vraag mijn opname. Enz

Is dat normaal dat ik in Londerzeel de nieuwe update nog niet heb?

Moet ik geen contact nemen met Proximus

PATOE



fa839825
Dat kan inderdaad goed zijn dat ze de nieuwe software nog niet uitgerold hebben, het gebeurt in golven,

je kan altijd eens bellen naar de helpdesk en daar eens informeren

0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer