Dag ieder,
Ik wil een opgenomen programma ,60 dagen ,op onbeberkt zetten ,
maar vind in het menu de bibliotheek niet.
Kan iemand mij helpen.
Besten dank
PATOE
Bladzijde 1 / 1
Voor de V5 / V5 compact als volgt:
op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK
dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"
Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt
op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK
dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"
Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt
Dag Elsa,
Bedankt voor de uitleg,
Ik was niet op de hoogte dat er een nieuwe proximus tv update aan het uitrollen is.
Waar kan ik daar iets over vinden ?
Gtjes
Patoe
Bedankt voor de uitleg,
Ik was niet op de hoogte dat er een nieuwe proximus tv update aan het uitrollen is.
Waar kan ik daar iets over vinden ?
Gtjes
Patoe
bijvoorbeeld hier op het forum:
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-6110116-software-op-decoder-v5-020216-33757
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-miniv5-6110116-software-op-decoder-v5-compact-280116-33689
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximustv-huidige-status-bugfixes-toekomstige-features-33534
Je kan altijd eens proberen met een factory reset te doen op je decoder of je de nieuwe NTE interface software kunt binnen krijgen
Hoe je een factory reset uitvoert vindt je hier -> klik hier
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-6110116-software-op-decoder-v5-020216-33757
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-miniv5-6110116-software-op-decoder-v5-compact-280116-33689
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximustv-huidige-status-bugfixes-toekomstige-features-33534
Je kan altijd eens proberen met een factory reset te doen op je decoder of je de nieuwe NTE interface software kunt binnen krijgen
Hoe je een factory reset uitvoert vindt je hier -> klik hier
Bedankt Elsa
gtjes
patoe
gtjes
patoe
Bedankt
gtjes
patoe
gtjes
patoe
Beste Elsa,
Ik heb het geprobeerd te resetten,
Hij laat de softare.
Ik krijg steeds telivisie op aa vraag mijn opname. Enz
Is dat normaal dat ik in Londerzeel de nieuwe update nog niet heb?
Moet ik geen contact nemen met Proximus
PATOE
fa839825
Ik heb het geprobeerd te resetten,
Hij laat de softare.
Ik krijg steeds telivisie op aa vraag mijn opname. Enz
Is dat normaal dat ik in Londerzeel de nieuwe update nog niet heb?
Moet ik geen contact nemen met Proximus
PATOE
fa839825
Dat kan inderdaad goed zijn dat ze de nieuwe software nog niet uitgerold hebben, het gebeurt in golven,
je kan altijd eens bellen naar de helpdesk en daar eens informeren
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
je kan altijd eens bellen naar de helpdesk en daar eens informeren
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.