Op 15/8/2017 blikseminslag in onze straat. Vaste lijn defect. Na informeren bij proximus : lijn in orde, mijn toestel defect. Seffens ben ik een nieuw toestel,gaan kopen : 62,93€. Aansluiten : nog geen verbinding. Terug bellen naar Proximus : ja het zal je lijn zijn , te hnieker zal.langskomen. 29/8 technieker. Het is de lijn niet uw toestel. Ander ploeg komt. Op 7/9 techniekers buiten nieuw kabel geplaatst. Alles gaat, oud toestel ook geprobeert : niet defect. Vandaag gebeld naar Proximus en de uitleg gedaan. Heel vriendelijke dame .men zal mij voor die 22 dagen dat ik niet kon telefoneren 20€ terugbetalen. Maar mijn onnodige aankoop -door hen -kunnen ze niet terug betalen. Ik bind dit niet correct. Wat kan ik daar aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Euch niets ... Je kan hopen op een commerciële geste ..
Dag Jennyvd,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contacntr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contacntr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.