Nieuwe simkaart werkt niet

  • 30 December 2012
  • 0 reacties
  • 2318 Bekeken


Ik heb ongeveer 48uur geleden mijn gsmnummer met mobile50 abonnement opgezegd om te kunnen genieten van een packet smart 35 met nieuwe smartphone. Dit komt goed uit want mijn huidige gsm is defect.


Dus een nieuwe simkaart gekregen maar deze werkt tot op heden nog steeds niet. Zolang deze niet werkt kan ik ook het nummer niet achterhalen.


Blijkbaar een 'gekend probleem' waardoor alles blijft hangen op de de server.


Begacom heeft tot nu geen oplossing aangeboden waardoor ik al 48uur onbereikbaar ben! angry


Ik behelp met een mobisatar pre-paid kaart van mijn vriendin maar dit kost mij een pak extra + het feit dat ik niet dit nummer ga doorgeven aan al mijn contactpersonen en dan binnenkort nog eens een nieuw nummer.





ALS U EENS WIST WAT BELGACOM ALLEMAAL VOOR U KAN DOEN OM U HET LEVEN ZUUR TE MAKEN!



0 reacties

Geen reactie

Reageer