Hallo
Ik ben net overgeschakeld naar Proximus voor een nieuw gsm abonnement, mijn vorig abonnement is uitgeschakeld en mijn nieuwe simkaart steekt er in maar ik kan niets doen, kan iemand mij helpen?
vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
een beetje weinig gegevens want er zijn meerdere oorzaken mogelijk
- kan je echt niet meer bellen met de oude operator?
- toestel uitschakelen en heropstarten
- is vorige abonnement via proximus uitgeschakeld of heb je zelf opgezegd?
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
- kan je echt niet meer bellen met de oude operator?
- toestel uitschakelen en heropstarten
- is vorige abonnement via proximus uitgeschakeld of heb je zelf opgezegd?
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Ik ben net overgeschakeld naar Proximus voor een nieuw gsm abonnement, mijn vorig abonnement is uitgeschakeld en mijn nieuwe simkaart steekt er in maar ik kan niets doen, kan iemand mij helpen?
vriendelijke groeten
Misschien staat ze nog niet actief en is het best dat je uw klantnummer en gsm nummer waarover het gaat doorspeelt in een privé bericht aan het Proximus Team
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.