Beantwoord

Nieuwe SIM werkt niet

  • 1 December 2016
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Ik heb onlangs mijn simkaart in een nanosim omgeruild. De nieuwe simkaart werd in een Proximus center aangemaakt, mijn identiteitskaart ook alvast ingelezen. Vond het overigens stom dat ze deze niet via de post willen opsturen. Een simkaart met een nieuw nummer krijg je via de post, maar een vervangende simkaart voor je bestaand nummer daarvoor moet je je tijd gaan verdoen in een Proximus center.

Enfin na twee bezoeken aan de winkel werkt de simkaart dus nog altijd niet. Iemand een idee? Proximus mensen hier op het forum, willen jullie er eens naar kijken? Mijn voorkeur gaat uit naar een oplossing waarbij ik niet een uur aan de telefoon moet hangen en vijf maal het verhaal doen, of 45 minuten moet aanschuiven in een Proximus center om na een minuut weer buiten gezet te worden met de mededeling dat het over een paar uurtjes wel zal werken.
icon

Beste antwoord door Peter_0163 6 December 2016, 23:09

Bekijk origineel

1 reactie

... ik zie het al, ik zal het zelf mogen oplossen ...

Reageer