Skip to main content
Beste

Sinds 16-12-2011 zijn wij, als jarenlange 'oude', trouwe klant van Belgacom, overgestapt op een Comfort pack met telefonie, internet en digitale tv. De pack-prijs op 16-12-2011 bedroeg 51,92 EUR/maand incl. btw.

Kan u mij laten weten hoeveel deze pack-prijs vanaf 1-1-2012 zal bedragen, rekening houdende met de indexatie en de btw-verhoging van 12 naar 21 % voor de digitale tv? Ik ontving vandaag van de telefonische helpdesk twee verschillende bedragen, uiteraard van twee verschillende Belgacom-medewerkers:

• volgens de ene medewerker: 53,69 EUR/maand, omdat het nog een contract van voor 31-12-2012 is, en de prijs van 54,13 EUR voor nieuwe klanten vanaf 1-1-2012 geldt
  • volgens een andere medewerker: 54,13 EUR/maand

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten

Annick

fa893647@skynet

beste

het lijkt me dat de indexatie & de btw verhoging gelden voor alle klanten, onafhankelijk van het feit wanneer het contract aangegaan is

maar dit is enkel mijn bescheiden mening

mvg

Ik denk ook dat die prijs van 54,13€ voor iedereeen zal gelden. Nieuwe klanten kunnen genieten van de promo-en oinlinekortingen (gratis installeren en activeren, en 50€ eenmalige onlinekorting op abonnement).

Beste Annick 19744,

De juiste prijs is 54,13 euro zoals ook vermeld op onze website bij de packs.

http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/category/c_pack_tel_int_tv.page?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer