Skip to main content
Vrijdagnamiddag mijn nieuwe modem geïnstaleerd en deze bleef hangen bij het welkomscherm van Proximus. Naar de technische dienst gebeld maar met de beste wil niet verder geholpen. Zaterdagvoormiddag terug gebeld maar alweer geen oplossing. Maandagmorgen om 0h30 via de website een e-mail gestuurd en om hulp gevraagd. Maandag om 10 h gebeld en dan toch doorgestuurd voor meer support. Maandagnamiddag een reactie gekregen op mijn e-mail. Er was nieuwe software naar mijn B-box gestuurd. Geen resultaat tot gevolg. Maandagavond om 19h35 telefoon gekregen dat er naar een oplossing werd gezocht. Dinsdagvoormiddag telefoon gekregen dat er een technieker ging langskomen. En nu is de technieker pas weg die mijn modem opnieuw heeft gereset vanaf nul en ZIE... Ik kan terug TV kijken. Ik wil enkel het volgende zeggen. Waarom verloopt de communicatie met Proximus zo stroef. Ik heb de wijsheid niet in pacht maar wist dat het probleem aan de modem lag. Ik ga toch trouw blijven aan Proximus maar er blijft nu toch wel iets hangen. Doe er a.u.b. iets aan om uw klanten sneller te helpen.
Dag Philip,

Spijt me dit ter vernermen, goed om te horen dat het opgelost werd! We nemen deze feeback alvast zeker mee om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen vermijden.

Groetjes, Nicky

Reageer