Vandaag nieuwe MCE ontvangen en aangesloten (swap van oude die regelmatig reset nodig had om te blijven functioneren)
Maar na een uur is deze nog niet bruikbaar, blijft initialiseren (snel groen knipperen).
Ook de oude had een post op dit forum nodig en een telefoon naar Proximus om "on air" te geraken....
Hopelijk niet dezelfde problemen met de nieuwe (nu en later)...
Bladzijde 1 / 1
Moet die nieuwe niet opnieuw geregistreerd worden.
Want bij installatieproblemen op gelet worden dat
de MCE wel degelijk geregistreerd staat bij Proximus,
anders zal deze niet automatisch het initialisatieproces doorlopen.
In dit geval best een bellen naar de helpdesk 0800 22 800
om dit te laten verifieren.
Want bij installatieproblemen op gelet worden dat
de MCE wel degelijk geregistreerd staat bij Proximus,
anders zal deze niet automatisch het initialisatieproces doorlopen.
In dit geval best een bellen naar de helpdesk 0800 22 800
om dit te laten verifieren.
Ik vermoed idd dat dit (opnieuw) het probleem zou kunnen zijn.
Inmiddels alle gegevens doorgestuurd via mail naar Proximus.
Maar meer logisch zou zijn dat de MCE toch al geregistreerd is of wordt van het moment net voor verzending (en dus aan de klant is gekoppeld)...
Inmiddels alle gegevens doorgestuurd via mail naar Proximus.
Maar meer logisch zou zijn dat de MCE toch al geregistreerd is of wordt van het moment net voor verzending (en dus aan de klant is gekoppeld)...
Update:
MCE in dienst nu :-)
Nu hopen dat deze stabieler is dan de vorige
MCE in dienst nu :-)
Nu hopen dat deze stabieler is dan de vorige
Hey Daniel, houd ons op de hoogte! 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.