Skip to main content
Beste,

Sinds de nieuwe menu layout loopt de tv-gids hier op regelmatige tijdstippen volledig vast.

Je kan dan de programmatie van de andere zenders niet meer bekijken, zelfs van de huige zender kan je de volgende programma's niet meer bekijken.

En dit zowel via de knop tv-gids als via menu. De laatste 2 dagen is dit nu al 3 keer voorgevallen, alleen de decoder volledig uitzetten helpt dan.

Nog iemand die dit probleem heeft.

m.v.g.

Beste wouterk,

We zijn hiervan al op de hoogte.

Dit valt op onregelmatige tijdstippen voor, en niet alle types decoders hebben hier last van. Een voorlopige oplossing is inderdaad een herstart van de decoder, waarna het opnieuw voor onbepaalde tijd zal functioneren.

Onze mensen van de software onderzoeken momenteel wat precies dit probleem veroorzaakt.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

ik vind de nieuwe layout van belgacom tv best wel in orde. de snelheid is super nu. wat ervoor een ramp was. en wat gebruiksvriendelijkheid betreft ben ik ook zeer tevreden. + als je nu uw decoder afzet(stroom uitschakelt) hetgeen 15 min meer duurt voor je terug tv kan zien 🙂 daarvoor een dikke mercie belgacom team

grr bjorn

@bjorn: heb jij al een Cisco V4 decoder ? Met V3 decoders zijn er al een deel die de mist ingegaan zijn. Als je die dan moet gaan verwisselen ben je wel al je opgenomen programma's van de HDD kwijt....Huilen

Ja sinjoor71 door mijn stommetijten ben ik ook al serieus wat opnames kwijt gespeelt.:D

Reageer