Skip to main content
Mooie en simpel lay out, maar waar staat de verbruiksmeter internet?

Marcel

in de categorie Mijn factuur & verbruik

Ik vind hem wel.Maar geeft niets weer.Is dat soms omdat ik internet explorer 9 gebruik?

Smilies worden onder ie9 ook niet weergegeven en die postvak in komt ook geen 1 op als je een mail ontvangt.Bij die postvak weet ik nu niet of dit enkel bij internet explorer 9 is of bij iedereen.

Neen Axanna het heeft niks met IE9 te maken ik heb het volgende resultaat met IE9, zie hieronder :

smileys worden in IE9 niet weergegeven in firefox wel BGC is op de hoogte van al die mankementen maar de oplossing blijft uit!!
Beste marcel 21313,

De info van Kamui is correct; de volumemeter staat idd onder de rubriek 'Mijn factuur&verbruik'.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Via de nieuwe lay-out vind ik niet meer terug hoe ik mijn aliassen voor mijn mailboxen kan beheren. Ik ben zelf volledig blind en waarschijnlijk is die optie nu een grafisch element dat onze software niet kan lezen. Is er een rechtstreekse link naar deze optie? Ik heb me vooraf al ingelogd bij e-services dus daar kan het probleem niet zitten.

Ricy, jij hebt dus een "no limit" van max. 500 GB ? en de smileys werken dus ook niet op Google Chrome.
StoerTong uitstekenOnbeslistKnipogen wél op Firefox10 dus....
Echter ook niet op Apple Safari.....

• steven, een rechtstreekse link gaat niet want je moet eerst inloggen en als je zo een ingelogde link doorstuurt naar iemand werkt dit niet

Als je ingelogd bent bij e-service

Onder mijn producten

Mijn internet

bvb Internet Favorite fx123456 (klik daarop)

Onder Mijn Internetdiensten

op gratis mailbox klikken

Mijn mailboxen beheren

en daar zie ik ook de optie niet meer staan voor aliassen !!

Dus je ziet nieuwe layout oogt mss beter maar daarom wordt het niet gemakkelijker om iets terug te vinden en dit zal wel altijd een struikelblok blijven en 't is ook niet simpel er zijn geen algemene richtlijnen voor want iedereen zoekt (of interpreteerd) op een site op zijn eigen specifieke manier , maar hier is het mss nog een schoonheids fout want zo'n Site opnieuw organiseren is totaal niet te onderschatten.

Mvg

Ik heb ook het meeste van den Bill hoor (en den John laat ik aan Astrid...). Maar voor browsers ben ik promiscu...Knipogen en voor smartphone bij Google Android want heb een lichte allergie voor Apple marketing....en een zware voor hun prijzen...

Ik neem aan dat zo'n site helemaal restylen géén makkie is, maar kunnen ze dat niet beter eerst in een betaversie testen bij een beperkt aantal mensen ?

Hier in de community is die ontbrekende schuifbalk onderaan een heel vervelende fout. Ik moet nu telkens terug verkleinen om de rechterkant te kunnen lezen. Niet meer van deze tijd zou ik denken.
• Om eerlijk te zijn heb ik het ook nooit zo gehad voor Apple, waar design troef is en hun marketing poen is, maar ja iedereen kiest tenslotte wat hij zelf best vindt. En zolang we voor onze Bill kiezen steunen we nog goeie doelen ook.

Ja en zelfs als er mankementen zijn is het nog niet zo erg als ze er dan ook kunnen voor zorgen dat die vlug kunnen aangepakt en opgelost worden maar het is nu toch al enklele dagen dat bgc ervan op de hoogte is en toch is er in dit verband nog niks opgelost, ik heb het nu meer over de punten die niet goed werken sedert de nieuwe forum lay-out want de e-service layout daar ben ik zo direct niet mee bezig.

Mvg

Het verwondert me ook dat ze die "basic" dingen niet goed gedaan hebben. Schuifbalken zijn toch "basic" bij webdesign ? Onbeslist

Dag Allemaal,

Sinds de layout veranderd is heb ik (vanfaag) volgende resultaten. Vroeger stond er na de 96 uur een nieuwe tijdstip. Nu staan er maar een 12-tal minuten. Ik vermoed dat ik maar ga afgaan op het aantal gebruikte volume ipv de verbindingstijden.

Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.

Totaal 0h 12m 39s

Totaal Upload 1 GB 174 MB 673 KB 915 Bytes

Totaal Download 2 GB 214 MB 214 KB 986 Bytes

Gebruikt volume voor deze maand 3 GB 388 MB 888 KB 877 Bytes

Datum Verbindingsduur Upload Download Type

01/02/2012 08:01:32 0h 5m 45s 416 691 Kb 594 1 Kb ADSL

05/02/2012 07:59:53 0h 1m 8s 452 417 Kb 878 564 Kb ADSL

06/02/2012 04:24:19 0h 5m 45s 305 565 Kb 741 649 Kb ADSL

't werd reeds gemeld in ander topc dat er iets loos is met de verbindingstijden

zie internet verbindingstijden

mvg

Zo ziet dat er bij mij uit....subject to improvement I would say....maar ik kan er voorlopig mee leven.

Bij Telenet hebben ze allicht geen taal problemen...Lachen

• Nee ze spreken er soms wel wartaal

Mvg

ricy, ni allemaal.

Reageer