Nieuwe lay-out "e-services"

  • 6 February 2012
  • 20 reacties
  • 929 Bekeken

Er is nu ook een nieuwe lay-out voor de "e-services". Het is een mooie lay-out geworden.

Het ziet er op het eerste zicht zeer overzichtelijk uit. Alles is makkelijk terug te vinden. Zo hoort het ook.

Een merkelijke stap vooruit ten opzichte van de vorige lay-out. Goed zo !!!

20 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je bedoelt de help site zeker. Aan de rest zie ik niet veel veranderd.
Beste sinjoor 72,

Bij mij is de volledige lay-out helemaal anders. Als ik inlog zie ik een totaal andere ingerichte pagina, dus nieuwe lay-out voor mij althans te zien. Ik was heel verbaast te lezen dat jij er niks aan veranderd zou zien. Dat begrijp ik niet. Er staat zelfs een berichtje als je voor het eerst de nieuwe "e-services" opent die er melding van maakt.

Bovenaan staat er nu een donkerblauwe balk met witte tekst erin : Mijn overzicht - mijn produkten - mijn factuur & verbruik - mijn voordelen - mijn administratie - mijn berichten - mijn entertainment .

Bij mijn overzicht zie je onmiddellijk je gegevens - naam - adres - telefoonnummer & klantennummer in apart blauw vak met witte tekst.

Elk onderdeel begint met "Mijn".... vb. produkten...enz.... in deze geel-oranje kleur.

Ik kan niet anders zeggen dan dat deze nieuwe lay-out zeer overzichtelijk is en goed in elk steekt. Mooi werk geleverd.

Badge
e-services is veel overzichtelijker nu.Wel spijtig dat de comunity bij mij niet goed werkt onder internet explorer 9;maar ik denk dat dit komt door de google toolbar.
@ Axana, wat bedoel je met niet goed werken. Deze vraag omdat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden met de Community .
bedankt voor de melding, is wel beetje overzichtelijker precies...

maar in de rubriek "mijn factuur" krijg ik een Error 500

mvg
@ xenne,

Ben zopas eventjes gaan testen en bij mij werkt ook de rubriek "mijn factuur" naar behoren. Misschien nog eventje proberen, "t zal misschien dan wel lukken.
Reputatie 7
Badge +1
Ik zal het nog eens opnieuw proberen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kijg de nieuwe wél op Google Chrome dit keer....:Op Firefox krijg ik nog de oude lay-out...maar na kopiëren van de link nu ook de nieuwe...
Ziet er idd. véél gebruiksvriendelijker uit.
@ sinjoor72, ben blij voor u dat je de nieuwe lay-out toch gevonden hebt. Toch in een mooi kleedje gestoken ten op zichte van de oude lay-out hé en vooral veel overzichtelijker toch.
Reputatie 7
Badge +1
Volledig akkoord Greetje.Lachen
Weet iemand waar ik in de nieuwe lay-out de dienst 'Opname van op afstand' kan activeren? In de Help staat dat nog uitgelegd adhv de oude lay-out, maar ik vind het nergens terug. Thanks!
Nee, dan staat er dus dat je die eenmalig moet activeren in je e-services (ben nog maar vorige week klant geworden), maar in de e-services vind ik nergens waar je dat kan doen :)
Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben. Ik ben ingeschreven en ingelogd op e-services, en zit dus op mijn persoonlijke pagina met 'mijn producten', 'mijn administratie' en wat heb je nog allemaal, maar ik vind nergens de pagina terug waar ik 'opname op afstand' kan activeren. Ik zie het dus gewoon nergens staan binnen de e-services, en ik denk dat ik alles heb afgelopen.
Je moet niet via e-services passeren voor opname op afstand, je kan via de site van skynet.be er geraken.
Gewoon naar http://skynet.be surfen en bovenaan rechts klikken op icoon " TV Gids" en inloggen boven aan rechts in dien je nog niet ingelogd bent.


Mvg
Ja, en dan komt er dus een venstertje dat ik 'opname op afstand' eenmalig moet activeren via de e-services. Dat probeer ik nu dus te doen, maar ik vind het niet terug op de e-services, waar ik wel al op ben ingeschreven.
mijn factuur werkt hier ondertussen ook...

wat betreft opname op afstand, dat moest je idd eerst activeren in e-services door op "Wilt u vanop afstand programmeren?" te klikken in de tv gids. natuurlijk staat dit al actief bij mij, maar ik zie die optie toch ook niet meer staan in de nieuwe e-services moest het nog niet geactiveerd zijn. ofwel staat die optie nu automatisch aan? ik weet het niet, iemand die opname op afstand nooit geactiveerd heeft zou dat kunnen testen


mvg
http://news.belgacom.be/HS?a=ENX7Cqkq3qWB8SA9MKJB26bnGHxKLasYLfcStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_Hhe-mOVFJ" target="_blank en ontdek uw nieuwe e-Services.

mvg
• Ja en niettegenstaande dat zijn er toch nog altijd veel mensen die er hun weg niet in vinden, maar het is een beetje zoals in de grootwarenhuizen af en toe verzetten ze de producten van plaats maar met dat verschil dat het daar juist wel de bedoeling is dat je moet op zoek gaan naar de producten !
Mvg.
Badge
@Greetje11

Dit homt vooral voor als ik dus onder ie9 werk.En de site gebruik www.meteoservices.be. Deze site zullen de meesten onder ons maar voor een gedeelte kunnen zien ,maar ik ben er dus op geabonneerd en vroeger kon ik moeiteloos tot het einde van de waarnemingen zien bv.338 uur.Nu als die balk is geïnstalleerd stopt hij bv. op288 en hij blokkeerd daar.Als je hem weghaald is dit probleem van de baan.Dus het komt niet door ie9 maar wel door die gogle balk.




Ik gebruik IE9 maar maak geen gebruik van www.meteoservices.be.

Reageer