Skip to main content
ik ben vandaag klant geworden van proximus met gsm, vaste telefoon, internet en tv.

wij hebben een tuttimus gekozen, maar ik zou volgens de mvr van de klantendienst een sms krijgen om onze nrs te kunnen overzetten dat is inmiddels gebeurd, maar ik zou ook een mail krijgen met een link erin en door daar op te klikken gaf ik proximus toestemming om alles in orde te maken.

maar wanneer krijg je nu deze mail? ik heb deze nog steeds niet gekregen, is dat normaal?

ik weet zeker hij ook niet in de spam of ongewenst zitten.

is dat normaal?

mvg

rudy boumon
Rudy als je morgen in de voormiddag nog geen telefoon hebt gekregen kan je beter via de medewerkers op het forum een privé bericht sturen. En zij zullen je wel verder helpen want via de klanten dienst heb ik ook al ondervonden dat dat veel schroever en slechter verloopt. Door hen ben ik de eerst maand ook geld kwijt door iets te bestellen dat ik helemaal niet moest hebben omdat ze mz helemaal niet verstaan.
Hoe vind ik best de medewerkers hier?
Hoe vind ik best de medewerkers hier? Kan jij me soms geen link geven?
Ik ga kjjken ik het vind hier
Die vind je onder het "proximus team" en je kan ze bereiken door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dank u wel Martin

Reageer