Beantwoord

Nieuwe klant Tuttimus met TV-bundel Netflix

  • 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Goedenavond

Heb niet alle regels en topics bekeken 😂 😂
Zijn er hier nog nieuwe klanten die onlangs Tuttimus werden met Netflix?
Is die installatie vlot verlopen? Hier lijkt het niet zo vlot te gaan...
Pack staat in "Myproximus" nog steeds zonder Tv-bundel maar bij klantendienst beweren ze dat alles in orde is. Daarstraks in de Proximus-winkel nog eens alles laten nakijken en daar vertelde men mij dat het niet aangevinkt was, maar vanaf nu wel. Als u straks thuiskomt is het in orde! Thuisgekomen: niet in orde, uiteindelijk nogmaals technische dienst aan de lijn en die vertelde dan dat Netflix toch 3 à 4 dagen kan duren om te activeren? Iemand ervaring mee?

Dank je wel voor de feedback
Fab
icon

Beste antwoord door AntonellaD 26 september 2017, 16:20



Dag Fab,

Netflix dien je via de blauwe knop op de afstandsbediening te activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_globa...Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3


Dag Fab,

Netflix dien je via de blauwe knop op de afstandsbediening te activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_globa...Groetjes,

Antonella

Reageer