Skip to main content
Hallo



Ik ben een nieuwe klant bij Proximus en begin er al spijt van te krijgen.

De 1ste factuur was helemaal zoals voorzien € 51,76 euro.

Nu kreeg ik vorige week een nieuwe factuur en ik was er even niet goed van: 336,63euro! 😠 Ik probeer deze nu te betwisten en het lukt niet op myproximus!

Misschien kan hier iemand helpen?

Telefonie: 44,98euro --> we hebben geen vaste telefoon ???

Installatie: ik dacht dat die gratis was .. blijkbaar niet, want die kost ons 124euro, WIFI Bridge 49,95euro (???) en istallatie door technieker: 59euro (gratis???)



Klopt dit allemaal?

Ik die dacht dat Telenet dieven waren en ik me nu ging verbeteren ... 😞 :(



Alvast bedankt indien iemand hier meer info over heeft.
Had je al een telefoon kabel van Proximus binnen in je huis liggen ?
Best dat je een privé bericht stuurt met je gegevens aan de proximus medewerkers Stuur bericht

zodanig dat ze dit kunnen verder onderzoeken.
Dag Trientje,



Kan je me via een privébericht( naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen.



Groetjes,



Jos

Reageer