Vraag

Nieuwe klant --> torenhoge factuur!

  • 23 May 2016
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Hallo

Ik ben een nieuwe klant bij Proximus en begin er al spijt van te krijgen.
De 1ste factuur was helemaal zoals voorzien € 51,76 euro.
Nu kreeg ik vorige week een nieuwe factuur en ik was er even niet goed van: 336,63euro! 😠 Ik probeer deze nu te betwisten en het lukt niet op myproximus!
Misschien kan hier iemand helpen?
Telefonie: 44,98euro --> we hebben geen vaste telefoon ???
Installatie: ik dacht dat die gratis was .. blijkbaar niet, want die kost ons 124euro, WIFI Bridge 49,95euro (???) en istallatie door technieker: 59euro (gratis???)

Klopt dit allemaal?
Ik die dacht dat Telenet dieven waren en ik me nu ging verbeteren ... 😞 :(

Alvast bedankt indien iemand hier meer info over heeft.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Had je al een telefoon kabel van Proximus binnen in je huis liggen ?
Best dat je een privé bericht stuurt met je gegevens aan de proximus medewerkers Stuur bericht
zodanig dat ze dit kunnen verder onderzoeken.
Reputatie 3
Badge
Dag Trientje,

Kan je me via een privébericht( naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen.

Groetjes,

Jos

Reageer