Nieuwe klant, oude decoder

  • 10 December 2013
  • 4 reacties
  • 668 Bekeken


Beste,


Even voorstellen. Sinds vandaag ben ik nieuwe klant bij Belgacom, na jarenlang (best wel tevreden) Belgacom ervaring bij de ouders.

Vanmorgen kwam de installateur langs om alles op zijn plaats te zetten, tot mijn grote verbazing merkte ik dat hij een v3 decoder plaatste en geen v5, zoals beloofd aan nieuwe klanten..


De technieker had hier naar eigen zeggen geen keuze in, kan die man natuurlijk niets kwalijk nemen dus vriendelijk bedankt voor de dienst en dan maar eens informeren bij de community. Daarna belde ik naar de TD en die vertelde mij dat ik zelfs geen decoder geregistreerd had staan en eventueel een tweede decoder moest gaan huren en de volgende dag die oude binnenbrengen en laten schrappen om zo een v5 te bemachtigen..


Heb ik recht op een nieuwer (sneller en vooral zuiniger) type decoder of heb ik geen voet om op te staan? En iis de manier van TD echt dé manier, of kan ik mijn toestel niet gewoon omruilen?


Alvast bedankt.





Mvg,


Philip

4 reacties

Beste Philip,

Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Philip,

Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) nogmaals even doorsturen aub?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Philip,

Ik heb uw gegevens goed ontvangen en uw vraag overgemaakt
aan de bevoegde dienst.

Deze dienst zal zelf
contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva


Je kan ook (dat zei de TD) een nieuwe aanvragen (v5) als tweede decoder en de dag nadien je oude (v3 ouzo) binnenleveren.



Dat is een goeie als je hem koopt zeker !

want daar zit juist het probleem als je een tweede coder bestel om te huren durven ze een ander opsturen !!


Het beste is verschillende Belgacom centers aflopen tot dat je van een V5 krijgt in ruil ,

zo heeft mijn kozijn het gedaan trouwens en daarom heeft hij naar Leuven moeten gaan waar het geen probleem was !


Ik heb zelf geen moeite moeten doen en niet moeten naar Leuven gaan, zonder vragen kreeg ik een V5 (ipv V4) , ze hadden er toch genoeg in stock zei hij.

Reageer