Beantwoord

Nieuwe klant: My Proximus werkt totaal niet!

  • 24 November 2017
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Vandaag nieuwe Proximus simkaart geïnstalleerd (Proximus kreeg het technisch niet voor elkaar om mijn oude Telenet nr over te zetten...).
Me aangemeld op my Proximus (had reed account van vroeger).
Tot mijn grote frustratie werkt noch de websiteversie noch de IOS versie!
Overal krijg ik de melding dat er een technisch probleem is en ik 'later' maar eens opnieuw moet proberen. Dus geen info ivm dataverbruik noch info ivm mijn abo.
Klantendienst gebeld, dame sprak met moeite Nederlands, en zei dat er 'waarschijnlijk een technisch probleem is want een aantal van haar colega's konden ook niet op MyProximus'...
Wel, dat was einde verhaal!
Nu, meer dan 12 uur later nog steeds geen MyProximus dat werkt. Ik heb verbinding, kan bellen en smsen, maar heb totaal geen zicht op mijn verbruik! En ja, ik heb de 4g een ganse tijd aangezet ipv wifi.
Als dit probleem tegen morgenmiddag niet is opgelost, dan ga ik terug naar Telenet (al is hun Base netwerk slecht).
Zij hebben tenminste een fantastische klantendienst!
Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Vertigoo68 27 November 2017, 16:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Vertigo.

Ondanks dat je vroeger al een account had, wil dit niet zeggen dat deze opnieuw bruikbaar is. Het is best mogelijk dat je nu bijvoorbeeld een ander klantnummers hebt edm.

Kan je even je logingegevens doorsturen via privébericht aub ? Dan kijk ik het voor je na!

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy
Dag Cindy,
Het probleem is opgelost. Er was een 'bovenliggend' technisch probleem. Het heeft me wel in totaal twee uur (gratis) telefoon gekost om bij Proximus binnen te geraken en de juiste persoon aan de lijn te krijgen.

Mvg
Ter info: soms is het beter van naar de proximus support site te gaan en daar via chat te werken indien je telefonisch te lang moet wachten.

Reageer