Vraag

Nieuwe klant

  • 20 October 2017
  • 0 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1
Hallo
6 oktober belde ik de klantendienst om naar Proximus over te stappen , ik had wigo van telenet dus vroeg om alles over te zetten naar Proximus , kreeg meteen een afspraak voor 17 oktober , de technieker kwam en sloot alles aan , op 12 oktober kreeg ik mijn Sim kaarten toegestuurd tot nu is mijn gsm nog altijd actief bij telenet
Ik belde 3 dagen geleden ook met telenet daar ik een sms kreeg van hun dat ik nu per gebruik betaal daar mijn pak opgezegd is , ik dus voor meer info naar telenet gebeld en kreeg daar te horen dat er helemaal geen aanvraag voor overdracht nr gebeurd was , en dat ook mijn vaste telefoon niet was opgezegd , ik was een beetje verwonderd daar ik alles via easyswitch geregeld had ik heb mijn vaste lijn dan zelf maar geannuleerd daar we toch een nieuwe nummer hebben bij Proximus . Toen weer Proximus opgebeld daar zeiden ze , dat een andere dienst de aanvraag geannuleerd had , maar dat alles in orde ging komen maar...? Nog altijd niets
Ook had ik gevraagd om ken beller en overdag onbeperkt te bellen met de vaste lijn dit had ik dinsdag al gevraagd maar ook dat is nog steeds niet in orde en laatste issue ik vroeg tuttimus maar op MyProximus staat familus ?
Graag zeer snelle oplossing anders ben ik genoodzaakt elders gsm aan te sluiten

0 reacties

Geen reactie

Reageer