Vraag

Nieuwe klant

  • 13 September 2016
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Ik ben sinds vrijdag overgeschakeld naar Proximus voor internet en digitale tv. Ik heb een account aangemaakt om Myproximus, maar wanneer ik me aanmeld in de app, krijg ik steeds een foutmelding? Ik moet een product toevoegen? Hoe los ik dit op??

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste liesbet7,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
joel
is het de bedoeling dat TS nu een privé rechtstreeks naar u sturen of naar proximus team?
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
want anders is het nogal verwarrend aangezien hier vroeger gemeld geweest is dat het naar het proximus team moest gestuurd worden en niet privé naar de medewerker zelf of speelt dit geen rol meer?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Elsa,

De berichten van het Proximus Team behandelen wij ook.

Mijn excuses voor de verwarring.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste liesbet7,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël


Hoe stuur ik een privé bericht?
Reputatie 7
Badge +6

Hoe stuur ik een privé bericht?

Klik op de link in de post van Elsa, Liesbet.
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


groetjes

Tina
Reputatie 3
Badge
Is dit ondertussen in orde?

Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert

Reageer