Beantwoord

Nieuwe kabel trekken

  • 8 August 2017
  • 2 reacties
  • 816 Bekeken

Wij zijn nog niet lang bij proximus, en hadden slecht internet. Dit zou GRATIS worden opgelost. Nu komt er een werklan om een nieuwe kabel te trekken en verteld hij ons dat dit 30euro/m is. Er word bij ons waarschijnlijk rond de 5m geboord, dus dit is al 150euro. Dit is wel niet GRATIS dan!
Graag zou ik meer info hebben, want dit betalen wij niet als ze gezegd hebben dat dit gratis zou zijn.
icon

Beste antwoord door Wim VL 11 August 2017, 08:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Nouch, dit moet ik even laten controleren door het desbetreffende team dat instaat voor deze werken. Ik houd je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Nouch, ik heb het nagevraagd, maar eigenlijk kunnen we er niet veel meer op zeggen buiten dat inderdaad voor nieuwe klanten, indien er geen wachtbuis voorzien is en dus ook nog geen kabel de woning binnen komt, er inderdaad installatie kosten aan te pas komen daar dit wel een pak extra werk vraagt. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim

Reageer