Vraag

Nieuwe inschrijving op Tuttimus - zonder promo :-(

  • 23 November 2016
  • 8 reacties
  • 413 Bekeken

Beste,

Graag wou ik jullie ervaring feedback in verband met toekennen van promoties.

Begin deze maand (2 November) heb ik een Tuttimus pack aangeschaft. Ik had reeds een mobiel abonnement en heb dit uitgebreid tot een Tuttimus Pack.
Hierdoor kon ik op dat moment niet genieten van de smartphone promo aan 9euro omdat ik voor het mobiel stuk reeds klant was voordien.

Nu geld er sinds 14 November een nieuwe actie voor bestaande en nieuwe klanten bij intekening op een Tuttimus pack of het toevoegen van een nieuw product aan je pack.

Mijn Tuttimus pack zou oorspronkelijk pas 15 November geactiveerd worden, maar na wat aandringen is de technieker toch reeds op 9 November alles komen installeren en activeren.
Dit is nog geen week voor de nieuwe promo van start ging.

Ik ben reeds lange tijd Proximus klant (verscheidene packs en mobiel) en vind het jammer dat de bestaande gebruikers meestal niet kunnen profiteren van een promo.
Nu dit wel het geval is wordt ik hier niet van op de hoogte gebracht en is er geen loyaliteit van Proximus uit om te zeggen dat er een nieuwe promo aankomt en dat ik beter even wacht of dat ik er toch ook van kan genieten.

Graag jullie ervaringen met Proximus promo's en feedback om mijn ervaring.

Alvast bedankt,
Ruben

8 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik vind het ook jammer dat ik niet van de promo voor het TV toestel kan genieten. Ik heb op 24 oktober de wijziging aangevraagd naar Tuttimus en dus een uitbreiding genomen, heb er nu een vaste telefoonlijn bij. Is geactiveerd op 28 oktober en alles naar wens. Alleen vind ik het het jammer dat er dan nauwelijks twee weken later een promo loopt waardoor je dan een Samsung TV voor €49 kan krijgen. Dus de early adapters vallen dus naast de boot. Had ik dat geweten had ik wel twee weken gewacht.
Reputatie 7
Badge +4
Dag wwilliamm,

Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team zullen we alles eens voor je nakijken.

Graag heb ik dan klantnr, telefoonnr en een e-mailadres

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag wwilliamm,

Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team zullen we alles eens voor je nakijken.

Graag heb ik dan klantnr, telefoonnr en een e-mailadres

Met vriendelijke groeten

Koen


Beste Koen,

Idem hier, bizz all in aangevraagd met toevoeging van een mobiel abonnement net voordien en ook nu val ik uit de boot. Zeer jammer, Kan u het ook eens voor mij nakijken.

Mvg,
Reputatie 6
Badge +1
Dag wwilliamm,

Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team zullen we alles eens voor je nakijken.

Graag heb ik dan klantnr, telefoonnr en een e-mailadres

Met vriendelijke groeten

Koen


Dank je wel Koen om dit eens te bekijken, heb zonet alles doorgestuurd.
Reputatie 1
ik heb een aanvraag gedaan op 11 november denk ik. We hebben er 1 product MOETEN bijnemen, nl vaste telefonie....
Paar dagen nadien kreeg ik ook de actie in de mot van een tv of smartphone bij tuttimus of nieuw product. uiteindelijk is pas sinds gisteren alles overgezet naar tuttimus, 1 GSM abbo bleef achter.
Ik stel mij nu natuurlijk ook al sinds gisteren de vraag... had ik dan ook geen recht op 1 van de 2 producten aan 49€. in de winkel of op de klantendienst gaan ze het natuurlijk niet zelf voorstellen.
Niet dat ik een nieuwe tv of smartphone nodig heb, maar als de mogelijkheid zich voordoet is een nieuwe smartphone altijd mooi meegenomen 😃
Ik vrees ervoor aangezien de datum van aanvraag telt.
Maar bel is en hopelijk van wel he
Badge
Ik begrijp de reacties van velen op gemiste promo's, maar in alle eerlijkheid, als ik een jas koop aan 150€ en de week erop is hij afgeprijsd naar 80€, vloek ik ook eens... maar daar kan je helaas weinig aan doen, toch? Is dat niet het concept van een promo? (tijdsgebonden)
Daar geef ik je 100%gelijk in en heb ik op al eens aangekaart maar blijkbaar vinden sommige dit onzin.
En idd heb ik ook al voorgehad maar het is ni eenmaal zo spijtig genoeg

Reageer