Beantwoord

Nieuwe gsm nummer aanvraag voor bestaande klant

  • 16 April 2017
  • 2 reacties
  • 2018 Bekeken

beste,


als klant van proximus en met het pakket tuttimus ben ik gisteren in het chopping centrum wijnegem een
nieuw gsm sim kaart gaan halen. ze hadden me beloofd dat deze vandaag zou geactiveerd worden.
nu mijn vraag is gaan ze dat op een feestdag activeren of maar pas dinsdag anders zijn de beloften ook maar een reclame stunt.
ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door HeidiE 19 April 2017, 13:53

Bekijk origineel

2 reacties

zal dan maar zelf reageren zeker op mijn vraag want velen kunnen daar blijkbaar geen antwoord op geven.
beloof niet te veel aan je klanten wat je niet waar kan maken.
had het sim kaartje gekocht voor men dochter haar Pasen en kreeg de garantie dat het gisteren in orde zou zijn.
wel morgen stap ik eens naar die verkoopster en zal haar een goed duidelijk maken dat beloften moeten waar gemaakt worden.
tevens jullie de slimme op dit forum in plaats van steeds hier de oplossingen te geven geef eens een goede opleiding aan het uitvoerende personeel


met dank

een trouwe klant maar niet happy
Reputatie 7
Badge +3
Dag philip_016,

Ik zie dat dit intussen in orde is.

Onze excuses voor het ongemak, op zon- en feestdagen zijn wij niet actief op dit forum.

Groetjes,

HeidiE

Reageer