beste,
als klant van proximus en met het pakket tuttimus ben ik gisteren in het chopping centrum wijnegem een
nieuw gsm sim kaart gaan halen. ze hadden me beloofd dat deze vandaag zou geactiveerd worden.
nu mijn vraag is gaan ze dat op een feestdag activeren of maar pas dinsdag anders zijn de beloften ook maar een reclame stunt.
ik hoor het graag
Bladzijde 1 / 1
zal dan maar zelf reageren zeker op mijn vraag want velen kunnen daar blijkbaar geen antwoord op geven.
beloof niet te veel aan je klanten wat je niet waar kan maken.
had het sim kaartje gekocht voor men dochter haar Pasen en kreeg de garantie dat het gisteren in orde zou zijn.
wel morgen stap ik eens naar die verkoopster en zal haar een goed duidelijk maken dat beloften moeten waar gemaakt worden.
tevens jullie de slimme op dit forum in plaats van steeds hier de oplossingen te geven geef eens een goede opleiding aan het uitvoerende personeel
met dank
een trouwe klant maar niet happy
beloof niet te veel aan je klanten wat je niet waar kan maken.
had het sim kaartje gekocht voor men dochter haar Pasen en kreeg de garantie dat het gisteren in orde zou zijn.
wel morgen stap ik eens naar die verkoopster en zal haar een goed duidelijk maken dat beloften moeten waar gemaakt worden.
tevens jullie de slimme op dit forum in plaats van steeds hier de oplossingen te geven geef eens een goede opleiding aan het uitvoerende personeel
met dank
een trouwe klant maar niet happy
Dag philip_016,
Ik zie dat dit intussen in orde is.
Onze excuses voor het ongemak, op zon- en feestdagen zijn wij niet actief op dit forum.
Groetjes,
HeidiE
Ik zie dat dit intussen in orde is.
Onze excuses voor het ongemak, op zon- en feestdagen zijn wij niet actief op dit forum.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.