Nieuwe functie: "voor mij aanbevolen"

  • 11 October 2011
  • 23 reacties
  • 3573 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste TV-klanten,


Graag meld ik jullie de lancering van een nieuwe, gratis dienst: "Voor mij aanbevolen". Deze dienst stelt u tv-programma's voor die interessant zijn voor u, op basis van uw kijkgedrag.

Meer informatie is beschikbaar op onze website: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=idtv_new_menus


Vriendelijke groeten,
Eva

23 reacties

en wie gaat dit nu gebruiken...

dit noemen ze een handige dienst, terwijl de echte handige diensten uitblijven.
toont eigenlijk aan dat Belgacom alles registreerd wat je doet & bekijkt. Denk niet dat iedereen hier tevreden zal mee zijn. (nu, was al lang geweten uiteraard, maar nooit toegegeven door belgacom 🙂 )
Beste Bart,

Zoals u op de website kan lezen dient de dienst geactiveerd te worden door de klant en kan deze ook telkens worden uitgeschakeld. Ons beleid inzake de bescherming van de privacy (http://www.belgacom.be/home/gallery/content/e-services/conditions/nl/privacy.pdf) is steeds van toepassing.

Vriendelijke groeten,
Eva
nou nou.. zowieso capturen jullie dit ;)

hehe.

Nu, zoals gezegd, voor mij geen issue.
Badge
 Fora zijn plaatsen waar je ervaringen, positieve & negatieve kan delen met de rest van een community.... Da's héél fijn... Maar om telkens zo'n negativist tegen te komen als "bart- bloot gat -Simpson"..... Pfffff ... Je zou haast denken dat het Simpson geel = mechels geel is...... Foei foei !
Uiteraard beste Bart, bij digitale televisie weten de providers héél goed , waar je naar kijkt, dit is niet enkel bij BGC zo, ook bij de andere..., trouwens,... Colruyt...Delhaize, Carrefour, etc .. Weten ook perfect wat je aankoopt, en wat je dus eet, verbruikt, als je hun klantenkaart gebruikt...., Dus beste Bart, als dit alles je stoort .... Verhuis naar een onbewoond eiland.... Start je eigen TV- station, je eigen internet provider, je eigen supermarkt, je eigen parlement, je eigen bank, je eigen waterzuiveringsstation, je eigen krant, je eigen sociale zekerheid.... Kortom , Bart for president ! Good luck... Ik weet zeker dat alles naar jouw zin zou zijn....
No hard feelings.... Maar na zoveel " reacties" van jou moest dit effe " off my chest"...
Reputatie 2
Badge
Ik vind Bart zijn opmerkingen vaak wel grappig en hij heeft ook een punt. Belgacom doet deze 'handige dienst' om daar later 'handige reclame' aan te verbinden. Voor de reclame wereld is het heel belangrijk om de juiste advertentie naar de juiste personen te krijgen en op basis van je kijkgedrag kan men dan advertenties en andere diensten meer persoonlijk maken. Voor mij geen probleem, ik heb liever reclame voor computers in plaats van waspoeder-)
@thiebapa.

de meest kinderachtige opmerking is als er iemand commentaar geeft, zeggen dat hij dan voor telenet of dergelijke werkt.
Als dit alles is wat je kan zeggen, dan toont dit enkel maar uw laag nivea aan hoor.
en moest je eens lezen want blijkbaar kan je dit niet: "Nu, zoals gezegd, voor mij geen issue."

en dit "Uiteraard beste Bart, bij digitale televisie weten de providers héél goed , waar je naar kijkt, dit is niet enkel bij BGC zo"
Is het niet Belgacom zelf die zegt "oh, kan je gewoon uitzetten"? Ik quote: "Zoals u op de website kan lezen dient de dienst geactiveerd te worden door de klant en kan deze ook telkens worden uitgeschakeld"
Oh, jij zegt nu juist hetzelfde als ik. Thiens..raar eh. Werk jij voor telenet?


ps: zegt de "objectieve" persoon met een logo "belgacom boost het internet".


No hard feelings, ahum

Ik zal doen zoals jij, objectief, met belgacom logotje :

"Oh, belgacom is zoooo goed bezig! De klanten die weglopen, is niks, er zijn enoooooorm veel klanten. Belgacom Tv est de revolutie van de eeuw, mais oui, er schiet niks meer van over van de diensten, maar uw zapper werkt echt! (soms toch). Belgacom TV is da max.
Oh pas op als je commentaar geeft, dan heb je banden met Telenet. Elke Vlaming werkt voor Telenet!!!!!!!"



ps: uw reactie is trouwens off topic, en tegen de gebruiksvoorwaarden.
@ROlandt: "Belgacom doet deze 'handige dienst' om daar later 'handige reclame' aan te verbinden."


klopt, en Belgacom had dit enkele jaren geleden ook al aangegeven.
En toen begon er een klein oorlogje met oa VTM. Want de commerciele zenders willen uiteraard verantwoordelijk blijven voor reklame, maar Belgacom ziet hier ook extra inkomsten in.

Ik vind niet dat Belgacom met zulke dingen moet bezighouden, dat ze zich eerst bezig houden met de basis dingen welke nog altijd niet werken. Ze willen geen geld geven aan nieuwe zenders, of development van nuttige functies..maar hiervoor wel..
Ik heb liever een Belgacom TV zonder problemen, en echte digitale tv functies, dan zo een functie.


Nu zou ik graag een poll will hebben op dit forum, en kijken wie echt op die functie wacht. Denk niet dat het er veel zullen zijn?
wat deze applicatie betreft, ik zat er niet op te wachten, ik laat me niet graag sturen en zal wel mijn eigen programma's uitkiezen

maar ik erger me ook niet aan...

ik zal ze misschien eens uittesten om te kijken wat de functie voor mij dan wel zou selecteren

mvg
hmmm.. ik krijg als aanbeveling 'de wereld draait door'.
Die functie is slim

:)

Reputatie 7
Badge +1
Ik kan me er niet aan echt storen hoor. Ik heb zoiets niet nodig om te weten waar ik wel of niet naar wil kijken. En ze mogen van mij gerust weten waar ik naar kijk als ze dat interessant vinden. Persoonlijk heb ik een hartsgrondige hekel aan marketing strategen en psychologen die de mensen in vakjes zetten. Ik ben sowieso veel te oud om nog interessant te zijn voor dat klotevolkje. Ik ben blijkbaar niet beïnvloedbaar genoeg meer, dus moet je met mijn leeftijdsgroep geen rekening meer houden. Alleen nog interessant aan de kassa weet je wel. En ik heb niks tegen Bart. Hij blijft maar doorgaan. Ik hou van consequente mensen als ze niet té fanatiek worden..ook in de politiek.Knipogen
Badge +1
Het enige wat ik krijg als ik naar de link ga is het volgende:



Niet dat ik het ooit zou gebruiken ...

(En ondertussen zie ik ook dat de tips wat opgebracht hebben Lachen)
die link lijkt down te zijn ja....

deze werkt wel : http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/t_idtv_new_menus1.page?

functie is bereikbaar via decoder via menu / tv gids / voor mij aanbevolen

mvg
ja.... wie heeft er dat nu nodig, tenzij je niet weet wat je wilt kijken en geen beslissing meer kan nemen vanwege het goede aanbod.... weer een onnodige functie, ik zou het ook beter vinden moesten ze eerst eens de fouten in het bestaande systeem oplossen.
Belgacom zou beter zorgen dat hun bestaande diensten fatsoenlijk werken (oa de netwerkopnames bekijken) vooraleer ze met nieuwe, niet echt nodige snufjes afkomen.
Dat is allemaal waar maar de ene groep mensen houden zich bij BGC bezig met dit en de andere groep met dat en iedere groep probeert zijn doelstelling te bereiken, ze worden hierop geevalueerd zeker !!!
Wel dan werkt de groep voor de vernieuwingen beter dan die om al het oude op een rijtje te zetten. En gek is toch als het oude al niet naar behoren werkt hoe willen ze dan het nieuwe goed kan werken, het ene is toch de basis van het andere, blijven we dan maar problemen hebben???
Ja vandaar dat men zegt het is gemakkelijker om vanaf nul te vertrekken !
mvg,
wie weet zou dat een goed idee voor Belgacom zijn, ergens parallel helemaal opnieuw beginnen en de boel herschrijven/herprogrammeren en dan alles op een keer op een vastgestelde dag veranderen voor iedereen.... dan hebben ze misschien minder klachten?
waren ze toch van plan, niet.. Hun Belgacom TV 2de generatie.
Maar volgens mij allang afgeschoten of was at hun grote update van niet zo lang geleden.


@simonneke, tania: opgepast wat je zegt, wat anders krijg je onder uw voeten van mensen met een blauw logo:)

hi hi, ja ja, beide zeker Verstomd


bedoel je met dat blauw logo, de blauwe mannetjes naast je naam of zijn er nog andere?

Eigenlijk heb je gelijk, was het niet om te wenen en de kriebels van te krijgen, je zou erom moeten lachen, maar er is nog altijd te wenig concurentie op de markt.
Wie zijn die mannekes met een blauwe Belgacomlogo eigenlijk ?LachenLachenLachen
och ja die ook, maar b.v bij EVA heb je al een loep nodig om het te zien.....
"Voor mij aanbevolen" is wel misschien handig te gebruiken voor mensen die thuis/ziek zijn en soms blij zijn om TV te kunnen kijken overdag en zo makkelijk een programma vinden dat hen interesseert op dat moment.

Dit is bij nu niet direct het geval, maar bij anderen misschien wel.

In elk geval de dienst is makkelijk te activeren.

Reageer