nieuwe firmware geeft problemen

  • 6 January 2013
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken


dankzij de nieuwe firmware op de bbox2 kan ik deze niet meer bridgen voor de vc van internet heb mijn eigen professionele cisco router hierachter staan die verbinding zelf maakt over de ppoe. Blijkbaar kan je de vc niet meer bridgen in de bbox2 volgens de technische dienst en kunnen ze er niks aan doen om dit te verhelpen wat een enorme opdoffer is voor mijn snelheid aangezien mijn cisco veel sneller is dan de vc van de bbox2 tevens staat mijn lijn op 50mb down en 6mb up met een db van 17 noise margin dus dit is vrij degelijk kwa stabiliteit doch als je meet met een wavetec meter haal ik met moeite 6 tot 7 mb downstream van die 50 over mijn upload kan ik niet klagen die haalt gemiddeld 3 tot 4 mb altijd. Zit wel op een virtueel middelpunt op het einde van een kabel lassers zijn hiervoor reeds 2 keer al geweest voor dit probleem te bekijken doch blijft deze shit al meer dan een jaar aanslepen en naar telenet wil ik niet gaan. Maar elke keer als ik de vraag stel aan de technische support wordt ik altijd van kastje naar de muur gestuurd en komt er nooit een deftige oplossing voor mijn probleem. Iemand enige ideeen? hoe ik de bbox2 toch kan bridgen en mijn virtueel middelpunt uit de baan kan ruimen want da laatste begint dik op mijn systeem te werken de ene moment heb ik degelijk internet en de andere moment zou ik het met plezier buitensmijten.




1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


van die 50Mbps download is idd. vast 20Mbps voorzien voor TV, zodat TV-gebruik je internetcapaciteit van 30Mbps niet aantast.

Reageer