nieuwe firmware bbox2?

  • 4 January 2012
  • 4 reacties
  • 1099 Bekeken

Badge +1
Hallo

Ik had een paar maand geleden nog een fon op mijn bbox2. Ik heb moeten een factory reset doen omdat er niets meer werkte. Na de factory reset was de fon dus weg en die is nog altijd niet terug. Maar in de e-service stond altijd dat mijn bbox2 de uiste software had. maar nu staat er dus:


De compatibiliteit van mijn modem
Controleer de compatibiliteit van mijn modem met Belgacom Fon





















Bbox2 Mijn modem: b-box 2
Status van mijn modem: Bijwerking vereist

U kunt de Belgacom Fon-dienst al gebruiken en met uw gsm, tablet of laptop surfen op bestaande hotspots. Uw eigen modem zal in de komende maanden bijgewerkt worden zodat u ook uw hotspot kunt delen.

Bezoek onze website voor meer informatie meer informatie.



Ik heb nogtans de nieuwe versie die dient voor fon. Min versie is namelijk :60R10C-60A05G. Zou er dus al een nieuwe firmware versie zijn?

mvg




4 reacties

er is idd nieuwe firmware, nl de 60R10A-60A05S

werd hier al tijdje geleden gepusht

mvg
Badge +1
Dit wist ik dan nog niet. Wat is er nieuw aan deze firmware? Zou dit het probleem verhelpen van factory reset met fon? Kan je die ergens downlaoden zodat ik die zelf kan pushen?
beste

ik zou niet weten wat er nieuw aan is, uiterlijk is er niets aan te zien... belgacom communiceert niet over z'n firmwaren

heb je de instructies opgevolgd om de hotspot terug te krijgen? zie topic Fon Hotspot kwijt na factory reset

mvg
Badge +1
ik heb dit gevraagt aan eva maar ze antwoordt blijkbaar niet.

Reageer