Nieuwe decoder V4

  • 10 December 2011
  • 9 reacties
  • 1783 Bekeken

Badge
  • Motivator
  • 58 reacties
Goeiemiddag,

Heb net nieuwe decoder aangesloten maar vind nergens een handleiding. (was er niet bij)

Wat betekenen de lampjes op het display? Er staat nu bijvoorbeeld een rood klokje terwijl ik niet aan het opnemen/afspelen ben.

Welke functies heeft deze V4 meer dan de V3?

Staat er micchien ergens een handleiding van deze Cisco online?

Alvast bedankt!


BMF

9 reacties

Hier vind je handleidingen
Badge
Bedankt Ricy.

Maar veel uitleg staat daar niet op.

Bijvoorbeeld dat rood klokje dat op mijn display staat, staat er niet tussen.
Inderdaad niet alle symbolen worden uitgelegd.

Dat rood klokje duid aan dat je een opname geprogrammeerd hebt.

Al de decoder in standby staat dan licht er totaal niks op.

Als er een elipsvormig symbool oplicht (aanduiding voor harde schijf va je decoder) dan duidt dit aan dat je een opname in PVR aan het bekijken bent die je op de harde schijf opgenomen hebt.

Het antenne symbool in het wit duid dat je signaal binnen krijgt van de modem bbox2.


Badge
Thanks Ricy!

Heeft deze decoder nog andere/nieuwe functies die ik moet weten?
Hier op mijn blog vind je ook nog iets.
nieuwe functies zijn er niet echt denk ik, maar het zou toch allemaal wat vlotter moeten gaan?

zelf geen ervaring met V4 decoder

geniet er nog van

mvg
Badge +1
Mijn vriendin heeft thuis 2 V4 decoders en ik vind dat je een serieus snelheidsverschil ziet. Ik heb thuis een V3b en 2 V3 decoders.

Ik vind ook dat de V4 veel minder lawaai maakt ofwel is dit dat mijn decoder op mijn slaapkamer gewoon veel lawaai maakt (de V3b).
Ik denk dat het van tal van factoren afhangt want in het begin had ik veel meer problemen met mijn V4 dan met mijn V3 nu heb ik de gewoonte genomen van af en toe (gemiddeld toch zeker één keer per maand) 's morgen een factory reset te doen en tot nu tot geen enkel probleem meer maar ik zal toch niet al te luid roepen ook niet hé Knipogen
Badge
In ieder geval hier is er nog een v4 maar je moet hem wel zelf komen halen want zelf heb ik geen vervoer.Mijn contract heb ik nu toch stopgezegd.Dus ben niets meer met m'n v4.

Reageer