Beantwoord

Nieuwe decoder, oude opnamen

  • 21 March 2016
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Kan er mij iemand vertellen of de nPVR opnamen die gebeurd zijn met een V3b ook bewaard blijven op de servers bij overschakeling naar een nieuwere decoder (V5 oid) ?

Dat zou mij een hoop werk besparen !

TIA
icon

Beste antwoord door Elsa 21 March 2016, 18:19

Bekijk origineel

5 reacties

Inderdaad nPVR opnames op server, zijn niet gekoppeld aan een specifieke decoder zoals PVR opnames dit wel zijn omdat ze op de harde schijf van de decoder staan.
Ja maar staat er op de decoder geen "tabel" die zegt welke opnames gelinkt zijn, door opname, aan de klant ?
Is het voldoende dat mijn nieuwe decoder geinitialiseerd wordt op mijn naam om die opnames "terug te zetten" in mijn lijst van opgenomen programmas ?
Reputatie 7
Badge +3
Van het ogenblik dat je decoder geregistreerd is op je teefoonnummer (niet je naam), gaat hij nakijken welke nPVR opnames er nog op de server staan. Die worden dan zichtbaar op je nieuwe decoder. Ik dacht, maar ben niet zeker, dat ook je plannings in nPVR op je nieuwe decoder zullen staan. Daarom dat ik nu het meeste opneem in nPVR.
@Reguluus dan zou iedereen die een decoder omruilt (wegens problemen of defect) zijn opname kwijt zijn en dan zou je op twitter, Facebook en 't forum wel al de klachten zien binnenstromen hebben, zoals je dit leest dat ze hun PVR opnames kwijt zijn. Je laadt je nPVR opnames tenslotte ook uit op de server gekoppeld aan je TV profiel als je met Proximus TV app werkt..
OK, dank u voor de info !

Reageer