nieuwe decoder

  • 4 October 2012
  • 6 reacties
  • 1199 Bekeken


ik heb gehoord dat ge die oude zwarte decoders gratis kunt gaan omwisselen voor een nieuwe klopt dat?er zijn mensen die daar een uitnodiging voor gekregen hebben


groetjes Jean

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1


OK, dat weten we nu ook weeral...wink



Als geen HD symbool opstaat is het zeker een oud model. Zelfs de HD V3 is al eerste generatie HD-decoders.



op mijn decoder (V3) staat er ook geen HD op vermeld, toch is het HD wel degelijk mogelijk





mvg
Reputatie 7
Badge +1


Verschil tussen V3b en V4 is minder duidelijk voor een leek....(maar V3b heeft nog 2 x scart en geen uitschakelknop achteraan zoals de V4, die ook maar één scartuitgang heeft) maar het gaat hier om vervanging van de oudere niet-HD types, en 't is maar dat je weet wat je in de plaatst krijgt. Blijkbaar een V3. Van Charlesbugs zsal je dan geen last hebben, want die draaien nog op de oude software.




Reputatie 7
Badge +1


You must be joking ! die zijn toch al lang uit garantie en zijn zelfs niet stuk. wink je moet dan zelf beslissen een nieuwe te huren of te kopen natuurlijk, en bij huren weet je niet zeker of je een nieuwe V4 krijgt (daarom heb ik er ook een gekocht).

Reputatie 7
Badge +1


Bij huur zijin de inderdaad verplicht, bij aankoop moet je dan zelf beslissen of je HD wilt kijken. En als Charles nooit compatibel wordt met een V3 zitten ze met een dubbel probleem hé. Dan moeten ze ofwel nog jaren 2 systemen tegelijk blijven draaien tot de verhuurde V3 is verdwenen/versleten ofwel de V3 uit circulatie halen (ook de gekochte ? wat jouw vraag was). Of ze zouden ook een afgeslankte versie van Charles, geschikt voor de V3/V3b moeten ontwikkelen (misschien draait die ook beter op de V4?)..'t zijn boeiende tijden !

Reputatie 7
Badge +1


Er zullen idd nog héél veel V3-decoders in omloop zijn. Het zou niet erg strategische zijn een interface te ontwikkelen die daar niet op draait. je blijft dan nog jaren met 2 systemen zitten, tenzij ze Charles daarvoor aanpassen (downsizen?). Het zal dat laatste wel worden denk ik. Hopelijk draait hij dan ook vlotter op de V4.

Reageer