Nieuwe app TV Overal

  • 3 November 2015
  • 15 reacties
  • 318 Bekeken

Badge
Tv overal werkt bij de nieuwe app. niet zo goed, het beeld schokt vooruit, zeer ambetant. Daarentegen bij de oude app. werkt alles zoals het hoort. Is daar iets aan te doen?

15 reacties

Dus als ik het goed begrijp werkt de Proximus TV-app shokkerig en TV Overal app heeft dit probleem niet bij u.


Test je dat op dezelfde plaats met het zelfde toestel en sta he ver van het wifi access point af.

Ik heb van beiden persoonlijk geen schokkerig beeld in ieder geval, ik heb wel goede wifi ontvangst.
Nu zal er weer een hoop reacties komen met het feit dat er staat



Vanaf 1 januari zal de downloadsnelheid van vast internet in de Comfort en Maxi Packs verhoogd worden tot 100 Mbps, waardoor u een betere internet- en tv-ervaring zal genieten



Maar er duidelijk bij zetten dat het het laagste van beiden is die je maar kan halen, tussen 'modem/bbox lijnsnelheid' ofwel 'abonnement snelheid', dat was weer te moeilijk.
Badge
Ja wel Elsa, op hetzelfde toestel, een tablet. En op dezelfde plaats.
Is je wifi ontvangst goed op die plaats, want ik zie zo direct anders geen reden!
Bij u werk de proximustv app dus?

Ik raak er zelfs niet in... en veel hulp krijg ik niet van Proximus
Reputatie 7
Badge +6
Heb je er hem al eens afgegooid, enfin verwijderd, en opnieuw ge[installeerd. Hier heeft dat geholpen, hoewel het op WP maar een mager beestje blijft in vgl. met android en Ios.
WP wordt overal stiefmoederlijk behandeld om maar nog één vb te noemen de app van de lijn enz....

Ze gaan echt af op welke toestellen het meest verkocht worden mijn gedacht !
Tanghe .
U kan enkel toegang krijgen tot de nieuwe Proximus tv app indien u ook al over de nieuwe interface proximus tv beschikt. die 2 zijn aan elkaar gelinkt. Tot dan dient u nog via de oude tv overal app te gaan.
mvg sabine
Sabine,


Ben je daar 100% zeker van, want toen de nieuwe interface er nog niet op stond op mijn decoder V5-c kon ik toch de nieuwe PX-TV-app al gebruiken.

Ook die mensen die een V4 hebben waar de nieuwe interface er zeker nog niet opstaat, kunnen ook deze nieuwe app gebruiken.

Maar dat afgeraden wordt in dit geval, staat inderdaad ook duidelijk op de PX site.


Mvg,


Elsa.
Reputatie 7
Badge +1
Ik werkte ook al een paar weken met de Px TV app. (Android) en dat werkte een hele tijd goed voor het programmeren van nPVR-opnames in series; maar de laatste week loopt er vanalles fout. Er verdwijnen afleveringen uit de lijst van de planning op de app. en ik moest er dagelijks mijn bed bij maken om dat te corrigeren Onderussen alle nPVR-series in de app; verwijderd, en alles terug geprogrammeerd via de website.Daar kan je in de TV-gids op een programma klikken en dan krijg je een weekoverzicht van de afleveringen, die je dan allemaal kunt aanklikken voor opname. Ook erg handig en wél betrouwbaar. Proximus had wél vermeld in de help vande app. dat je voor de oude interface met TV Overal moest blijven werken, en vermits ik een V4 heb, en als paria het eerste half jaar geen aanpassing aan de interface moet verwachten, blijf ik maar voortboeren met de oude brol hé.ontevreden
Reputatie 7
Badge +6
Tegen die tijd marcheert alles misschien 'bugloos', Sinjoor (een mens kan maar dromen, hé). Trouwens ik heb een V5 (geen compact) en ik ben eens benieuwd of die nieuwe interface hier zal komen voor het eind van het jaar, want op de vorige update heb ik ook heel lang moeten wachten.


Daarbij, als je met die nieuwe interface altijd eerst langs 'shop' moet passeren om TV te kijken, zoals iemand hier gemeld heeft, mogen ze hun interface houden. Als ik de TV aanzet is het om TV te kijken en 'shoppen' doe ik later wel.
Marleen als je een FacR doet zal hij bijna 90% zeker binnenkomen
Reputatie 7
Badge +6
Ik wacht wel af, ik zit er niet om te springen.knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn V4 doe al een tijd geen FacR meer. Al mijn nPVR-planning staat dan meestal dubbel in de planninglijst, en dan moet ik eerst heel de planning wissen en weer opbouwen online. Ik wacht wel op de nieuwe interface voor de V4, hopelijkk niet tot 'sint juttemis'...
Reputatie 7
Badge +1
Ik stel deze avond vast, dat ik zelfs op mijn tablet niet meer kan inloggen op de TV app.....niet dat ik het nog gebruik.

Reageer