Beste,
Ik probeer een nieuw wachtwoord in te stellen maar krijg een foutmelding.
Ik heb het volgende gedaan:
*geklikt op 'wachtwoord vergeten'
*mijn CORRECTE login ingegeven en de beveiligingscode
*geklikt op 'via mijn factuurgegevens'
*mijn klantennummer ingegeven
*de datum van mijn laatste factuur en de activeringscode ingegeven
*2 maal mijn nieuw wachtwoord ingegeven, rekening houdend met de vereisten (min 8 char, cijfers,...)
*als ik dan op 'volgende' klik, krijg ik de foutmelding: A Technical Error appears
kan er iemand mij helpen of stap ik gewoon over naar telenet?
Bladzijde 1 / 1
Beste Alleman,
Dit is doorgegeven aan de correcte dienst.
Zodra deze mij meer info geven zal ik u op de hoogte brengen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Dit is doorgegeven aan de correcte dienst.
Zodra deze mij meer info geven zal ik u op de hoogte brengen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.