ik probeer al 2 dagen mijn nr toe te voegen aan myproximus maar nummer blijft onbekend. iemand een idee.
de startpagina overzicht is veranderd sind gisteren dus nu kun je helemaal niks toevoegen bij mobiles?
Bladzijde 1 / 1
Blijkbaar is deze mogelijkheid in de nieuwe layout verdwenen
Mocht er geen reactie van Px medewerkers meer komen misschien eens bellen om de registratie van uw nr uit te voeren
Opm.: uw nummer moet toch reeds aan een klantnr (een 2de?) gekoppeld zijn (uitzondering een Pay&Go nr aan hetwelk enkel een afzonderlijk account kan toegekend worden)
Mocht er geen reactie van Px medewerkers meer komen misschien eens bellen om de registratie van uw nr uit te voeren
Opm.: uw nummer moet toch reeds aan een klantnr (een 2de?) gekoppeld zijn (uitzondering een Pay&Go nr aan hetwelk enkel een afzonderlijk account kan toegekend worden)
de startpagina overzicht is veranderd sind gisteren dus nu kun je helemaal niks toevoegen bij mobiles?
stuur anders eens een privébericht aan proximus met je vraag/probleem
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst/klantgegevens / betrokken nummer invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.