Skip to main content
ik probeer al 2 dagen mijn nr toe te voegen aan myproximus maar nummer blijft onbekend. iemand een idee.

de startpagina overzicht is veranderd sind gisteren dus nu kun je helemaal niks toevoegen bij mobiles?
Blijkbaar is deze mogelijkheid in de nieuwe layout verdwenen

Mocht er geen reactie van Px medewerkers meer komen misschien eens bellen om de registratie van uw nr uit te voeren

Opm.: uw nummer moet toch reeds aan een klantnr (een 2de?) gekoppeld zijn (uitzondering een Pay&Go nr aan hetwelk enkel een afzonderlijk account kan toegekend worden)
ik probeer al 2 dagen mijn nr toe te voegen aan myproximus maar nummer blijft onbekend. iemand een idee.

de startpagina overzicht is veranderd sind gisteren dus nu kun je helemaal niks toevoegen bij mobiles?


stuur anders eens een privébericht aan proximus met je vraag/probleem

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst/klantgegevens / betrokken nummer invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer