Nieuw abonnee

  • 6 September 2015
  • 13 reacties
  • 198 Bekeken

is het normaal dat je zo lang moet wachten op je aansluiting mobiele telefonie ? Ik wacht al sinds vrijdag nm. 4/09/'15. Niet leuk als je oud toestel verkocht is en mijn oude sim niet past in mijn huidig toestel !

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat was eigenlijk niet slim om je oud toestel zo vlug te verkopen, had je tenminste gewacht tot je nieuwe aansluiting in orde is vooraleer jouw oude GSM te verkopen.
@Michel,


Een dag of drie (werkdagen) normaal gezien dacht ik, bij mobistar is het niet beter hoor, een gebuur woensdag één aangevraagd en zou pas volgende week dinsdag actief zijn. bel eens naar gratis nummer 0800 22 800 daar zullen ze wel kunnen zeggen hoelang dit normaal duurt.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou voor alle zekerheid toch maar eens naar de technische dienst bellen: ik moest mijn gewone sim laten vervangen door een micro sim en, hoewel dat was doorgegeven in het Proximus center, hadden ze dat nog niet veranderd in de technische dienst. De oude simkaart in de oude GSM werkte wel niet meer. Dat hadden ze dus blijkbaar wel veranderd. Even bellen naar de technische dienst en het duurde toen 30 sec om dat in orde te brengen en ik kon direct bellen. Baat het niet, dan schaadt het niet.Het ging toen wel over hetzelfde nummer, allicht maakt dat ook een verschil.Heel vriendelijke en bekwame medewerker daar.
simkaart omruilen (zelfde nummer behouden) zou al binnen de twee uur moeten in orde zijn
Reputatie 7
Badge +1
Verleden jaar voor mijn nieuwe smartphone mijn oude SIM-kaart iin een (toen nog) Belgacomcenter tot een microSIM laten knippen, en die werkte een kwartier later al.
Inderdaad dat gaat heel vlug, een sim laten omruilen voor een µsim en ik kom ook al na een kwartier terug bellen
Reputatie 7
Badge +6
Dan was ik een pechvogel, maar na een belletje was het onmiddellijk in orde. Kan eens gebeuren, vlug opgelost. Vandaar dat ik het maar suggereer.
Ja , ik vergat erbij te zeggen dat ik veranderde van provider . Ik verkocht mijn vorig toestel wegens uitzonderlijk goed bod . Maar ooit veranderde ik nog eens van provider en toen ging het veel sneller . Nu duurt dat dagen .. Ik dacht dat de techniek erop vooruit ging !? Enfin , gelukkig heb ik het ding niet broodnodig en in nood heb ik die van mijn vrouw nog . Ik veranderde van smartphone terug naar gewone gsm omdat ik alleen maar telefoneer , zelden sms en het liefst internet op de vaste pc .




Je bent toch niet toevallig van Belgacom naar telenet en terug naar proximus gekomen want dan is die achteruitgang heel normaal.
Zoals ik al gezegd heb het is bv bij mobistar niet beter als je een nieuw gsm abonnement afneemt, ik heb daar juist nog met iemand gesproken en die zei mij ook wablief bij Proximus slechte service, dan hebben ze zeker nog geen ervaring met de andere, dus weeral komt het op het zelfde neer gelijk waar je bent het is altijd op een ander beter!
Beste Michel,
Kan u mij via een privé bericht even het betreffende oproepnummer bezorgen? Dan kan ik dit verder voor u nakijken.
Mvg Id
Beste ' onze medewerkers' , Het is ondertussen allemaal in orde . Ik belde deze morgen het 0800 .. Nr , klantendienst dus en binnen de minuut had ik de vriendelijke Anja aan de lijn , nog een minuut later was mijn telefoon gebruiksklaar . Ik dik tevreden nu en een pluim voor de klantendienst van Proximus . Eigenlijk had ik zaterdag al moeten reageren want in de korte berichtjes die ik kreeg stond dat abonnement geactiveerd was op zaterdagmorgen om 9.30u . Zo zie je maar .... 🙂




einde goed alles goed ja

Reageer