Beantwoord

Niets te zien in MyProximus



Toon eerste bericht

51 reacties

Wanneer gebeurd er eindelijk iets met mijn dossier???
Badge +4
Ook over mijn dossier hoor ik niks, nu heeft dit weekend alles stil gelegen om aan MyProximus te werken en het is nog even slecht 😞
Echt schandalig hoe zij met de klanten omgaan!!!
woeeeehoeeeeee ik kan in ¨Mijn overzicht¨ Pack en vaste producten zien, ongelooflijk er komt schot in de zaak.
Er klopt wel iets niet, onder vaste lijn en gsm nummer staat een 0
Maar verder kan ik niets raadplegen, geen factuur, geen verbruik, geen producten verder kan ik ook niet ons gsm nummers toevoegen en in de app zie ik alleen dat ik mobilus S heb, ik hoop dat het op 2GB staat.

Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Dag RedsFan,

Op dit moment loopt er een IT ticket IM8144372 voor de hinder met je account. Je stelt nog geen verbetering vast op je account?

Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Ik vraag alvast meer feedback bij de beheerder van je dossier, zodra ik meer informatie heb kom ik hierop terug!

Groetjes, Nicky
Badge +4
Dag RedsFan,

Op dit moment loopt er een IT ticket IM8144372 voor de hinder met je account. Je stelt nog geen verbetering vast op je account?

Groetjes, Nicky

Hallo,

Nee er is nog geen verbetering te zien, bij maandvolume krijg ik maar 150 GB terwijl dit op 750 GB (onbeperkt) zou moeten staan.
En bij volume blokken staan nog steeds betalende blokken ( van 5,00 € ) van 20 GB terwijl het gratis volume blokken van 150 GB moeten zijn.

Mvg
Dag Nicky,

Bij ons is er verbetering, maar kan nog altijd niet ons gsm's toevoegen, er is altijd melding dat deze optie voorbehouden is aan proximus mobile klanten. Maar wij zijn toch moblie klanten of niet als ik er twee nummers bij proximus heb.
De myProximus App werkt nog altijd niet, maar ik hoop dat het allemaal goed komt.
Groetjes
Reputatie 5
Badge +3
Dag RedsFan,

Ik geef het alvast meteen door, oprechte excuses voor de situatie.

Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Heb deze feedback doorgegeven. Doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes, Nicky
Badge +4
Dag RedsFan,

Ik geef het alvast meteen door, oprechte excuses voor de situatie.

Groetjes, Nicky

Ik krijg gisteren een mail van proximus en zeggen dat ik wel mijn verbruik kan zien en dat er geen probleem is .... maar dit is nu ook niet het probleem ! Wel dat ik maar 150 GB krijg/maand in plaats van 750 GB en betalende volume blokken van 20 GB ipv Gratis blokken van 150 GB.

Moet ik nu echt een 4 a 5 keer uitleggen hoe het zit voor ze mij daar begrijpen in brussel ???
(misschien straks es bellen want zit bijna aan mijn zogezegde limiet !!)
Badge +4
Dag RedsFan,

Ik geef het alvast meteen door, oprechte excuses voor de situatie.

Groetjes, Nicky

Ik krijg gisteren een mail van proximus en zeggen dat ik wel mijn verbruik kan zien en dat er geen probleem is .... maar dit is nu ook niet het probleem ! Wel dat ik maar 150 GB krijg/maand in plaats van 750 GB en betalende volume blokken van 20 GB ipv Gratis blokken van 150 GB.

Moet ik nu echt een 4 a 5 keer uitleggen hoe het zit voor ze mij daar begrijpen in brussel ???
(misschien straks es bellen want zit bijna aan mijn zogezegde limiet !!)

Na een telefoontje blijkt dat mijn zogenaamde volume pack unlimited niet meer geactiveerd was, daarom dat ik slechts 150 GB had.
Maar bij de vorige keer hadden ze VPU aangerekend terwijl dit normaal gratis is bij een Comfort pack .... Hopende dat ze die nu niet weer aanrekenen en dat ik weer kan genieten van onbeperkt internet !
Gebeurd er nog iets in mijn dossier???
Kan nog altijd niets raadplegen op site en app.
Ook wil ik graag een factuur ontvangen voor internet, tv en vaste lijn om deze te kunnen betalen.
Voor ons gsm's al twee facturen ontvangen maar voor de rest niets.
Klantnummer 620190379
Ik hoor het graag.

Mvg,
Rolf
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Heb je je recent nog ingelogd via My Proximus, krijgen de melding dat onze IT dienst al deze producten nu zou toegevoegd hebben.

De eerste volledige factuur gaat uitgezonden worden op 07/05/2017. Hierop zal je dan ook de vaste producten kunnen terug vinden.

Groetjes, Nicky
Dag Nicky,

ik ga er elke dag inloggen om te kijken of er iets gebeurd is.
De producten zijn toegevoegd maar kan niets raadplegen, zoals altijd.
Al goed dat er een factuur wordt uitgezonden, heb geen goesting dat er alles afgesloten wordt.

Mvg,
Rolf
Beste mensen,

Ik herken de problemen als geen ander.
Ik ben al klant sinds november vorig jaar als ik me niet vergis.

Sinds toen heb ik nog nooit iets kunnen waarnemen in myproximus.
Geen facturen , geen verbruik, geen telefoonnummers, .... je weet wel niks dus.

Na ontelbare keren gebeld te hebben naar de helpdesk kom ik nu hier mijn beklag doen, hopend op een zinnig antwoord.
Bij de helpdesk was het antwoord steeds dat er problemen zijn en dat ze mij niet kunnen helpen, op het einde van de week zouden de problemen opgelost zijn... Niet dus!

Wanneer komt er een oplossing, want ik ben dit al een tijdje beu.
Ik heb trouwens melding gekregen dat er een factuur zou onderweg zijn met een bedrag dat mij met verstomming sloeg... Ik kan dat factuur natuurlijk niet raadplegen of zien, dus ik weet niet waar dat bedrag vandaan komt.
Blijkbaar heb ik ooit ingetekend om mijn facturen automatisch te laten betalen, dat bedrag zal dus van mijn rekening gaan zonder dat ik ook maar weet vanwaar dit komt???

Graag een antwoord of een belletje!
mvg
Tim
Nog altijd niets te zien op myproximus site en app!!!!!!

Wanneer gebeurd er eindelijk iets, heb er zo langzaam genoeg van!!!!!!!!!!!

Mvg
Rolf
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf, heb je feedback letter zo doorgegeven en het ticket opnieuw geopend, mijn excuses voor de situatie. Groetjes, Nicky
Net email gehad dat alles zou moeten werken, maar niets.
App opnieuw via 4G gedownload, het werkt gewoon niet.
Myproximus Site en App werken nog altijd niet.

Mvg,
Rolf
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf, heb je een privébericht gezonden. Groetjes, Nicky
Badge +4
Net even gekeken op myproximus, volume meter werkt weer normaal vanaf 0 / 750 GB
De gratis volume blokken van 150 GB staan er ook, dus lijkt alles weer goed te werken.
Nu alleen nog hopen dat de facturen juist zijn/blijven.
🙂
Ik denk dat er heel veel samen met u dit hopen 🙂
Badge +4
Lap het is weeral om zeep ! Het heeft 1 dag gewerkt en vandaag zie ik mijn verbruik niet meer 😞
Zie nu wel mijn producten, maar verbruik nog altijd niet en de App heb ik gewist, werkt ook voor geen cent!!!
Badge +4
Lap het is weeral om zeep ! Het heeft 1 dag gewerkt en vandaag zie ik mijn verbruik niet meer 😞
Hup en vanavond werkt het wel weer terug , het is dan met vallen en opstaan 😁 haha

Reageer