Beantwoord

Niet tevreden over de overschakeling

  • 1 December 2016
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken

Reputatie 1
Op 8 november overschakeling van pack naar tuttimus, heb herhaalde keren naar de winkel ervoor geweest , 1 maal nodeloos op technieker zitten wachten, is dan toch eindelijk maandag geweest.
Op my proximus zijn de abonnementen nog steeds niet aangepast, een netflixcode heb ik ook nog niet. Moet ik daar nu echt zo lang op wachten.
Eergisteren naar de klantenlijn gebeld, hebben mij afgewimpeld en gezegd dat ik vandaag maar eens terug moest bellen. Vandaag wisten ze me dan te vertellen dat alles geblokkeerd stond. Mijn geduld raakt stilaan op.
icon

Beste antwoord door HeidiE 1 December 2016, 16:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ann_081,

De aanvraag tot aanpassing van het pack hangt inderdaad vast in ons computersysteem.

We hebben een interventie gevraagd van onze IT-dienst om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Dit wil zeggen dat er momenteel nog geen Netfix-code beschikbaar is...

Ik kan als tip meegeven dat je via Netfix zelf kunt genieten van 1 maand gratis.

In tussentijd zul je van ons de code ontvangen, om dit voordeel nog 3 maanden te verlengen.

Onze excuses alvast voor het ongemak, de bevoegde dienst houdt je verder op de hoogte.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 1
Op 8 november overschakeling van pack naar tuttimus, heb herhaalde keren naar de winkel ervoor geweest , 1 maal nodeloos op technieker zitten wachten, is dan toch eindelijk maandag geweest.
Op my proximus zijn de abonnementen nog steeds niet aangepast, een netflixcode heb ik ook nog niet. Moet ik daar nu echt zo lang op wachten.
Eergisteren naar de klantenlijn gebeld, hebben mij afgewimpeld en gezegd dat ik vandaag maar eens terug moest bellen. Vandaag wisten ze me dan te vertellen dat alles geblokkeerd stond. Mijn geduld raakt stilaan op.



We zijn nu terug 5 dagen verder, Mijn abonnementen kloppen nog steeds niet, nog geen Netflixcode,hoe zit het mijn gratis film deze maand? My proximus klopt langs geen kanten. Binnen twee dagen zijn we een maand verder van de aanvraag. 😠 Wat een snelle service!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ann_081,

Al de dossiers worden in normale omstandigheden binnen de 10 werkdagen behandeld.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer