Skip to main content
Gisteren heb ik mijn pack Maxi omgezet naar het pack Comfort (internet + tv + telefonie). Eerst heb ik 20 minuten moeten wachten. Toen kreeg ik iemand aan de lijn, die zei dat deze omschakeling mogelijk was. Maar hij moest dat wel even gaan navragen (weer 5 minuten muziek). Dan heb ik 3 maal (bewust) gevraagd of dit alles wel gratis was (deze omschakeling). Hij antwoordde bevestigend. Nu zie ik reeds om mijn niet-gefactureerd bedrag dat ik moet betalen een kost van 6.2 euro (omschakeling naar comfort internet).





Ik vind dit echt schandalig. Hopelijk kan u dit nog oplossen.

bij downgrade internet is er altijd een swapcost van €6,20



mvg


 dat maakt mijn rekening niet. De klantendienst zou zo'n eenvoudige zaken moeten weten. De klant móet daar toch niet de schuldige zijn; wat voor een service zou dat zijn. Mss moeten dan maar beter vertrekken bij belgacom
tsja, u bent verkeerd geinformeerd blijkbaar, maar die €6,20 zal je anders wel snel terug hebben door de downgrade.... dus of dat nu een reden is om contractbreuk te doen ?



mvg


Beste svends,



Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even doorsturen?



Ik kijk het dan even na.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Ik erger mij ook aan het onvermogen van de klantendienst om op simpele vragen een juist antwoord te geven. De mensen van deze dienst weten dikwijls echt niet waarover ze het hebben. Lijkt me voor hun ook niet leuk als je het antwoord schuldig moet blijven of maar moet gokken wat voor een antwoord aan de mensen te geven.


Ik ben wel tevreden met de klantendienst van proximus, Er is wel een groot verschil in de medewerkers, qua kennis , en wat ze zelf kunnen of zelfstandig mogen doen voor u. Mijn ervaring is als het de eerste keer niet opgelost wordt , probeer opnieuw de kans dat je twee keer na ekaar een minder ervaren of opgeleide medewerker krijgt is klein.

In vergelijking met andere callcenters is proximus bij de betere