Beantwoord

Niet mogelijk om domiciliering aan te vragen

  • 4 August 2016
  • 5 reacties
  • 338 Bekeken

Beste,

Ik probeer op de vernieuwde MyProximus een domiciliëring aan te vragen, maar dat lukt niet. De knop 'bevestigen' blijft altijd inactief, zelfs als ik een geldig IBAN nummer invoer, zoals u kunt zien in bijgevoegde afbeelding. Dit zowel in FireFox als Chrome. Ik heb trouwens een gelijkaardig probleem als ik wil instellen dat ik mijn facturen via email wil ontvangen.

Mvgr,
Rudi
icon

Beste antwoord door Wim 9 August 2016, 09:09

Bekijk origineel

5 reacties

mss zal het wel niet de reden zijn, maar als je addblockers (of iets dergelijks) gebruikt zou dit ook wel kunnen voor problemen zorgen
Bedankt voor de tip Elsa, AdBlocker staat inderdaad aan, maar hem afzetten maakt geen verschil.
Bij het openen van die pagina is er helemaal geen 'Bevestig' knop zichtbaar, na het invullen van een geldig iban nummer wordt die knop zichtbaar, maar inactief.
Reputatie 6
Badge +2
Als het op die manier niet lukt zou je dan best naar de klantendienst bellen en dan zullen ze u dan een formulier toesturen voor die domiciliëring want die zal je hoe dan ook moeten ondertekenen en opsturen met de post.
Ook bij mij werkt dit niet. Tevens kan ik mijn facturen niet bekijken (eerste factuur werd opgestuurd begin juli).
Heb probleem domiciliëring dan ook aangekaart via een privebericht naar het Proximus Team, en dit was in een oogwenk opgelost... Facturenprobleempje staat nog open...
Reputatie 7
Badge +6
Beste,

Ik probeer op de vernieuwde MyProximus een domiciliëring aan te vragen, maar dat lukt niet. De knop 'bevestigen' blijft altijd inactief, zelfs als ik een geldig IBAN nummer invoer, zoals u kunt zien in bijgevoegde afbeelding. Dit zowel in FireFox als Chrome. Ik heb trouwens een gelijkaardig probleem als ik wil instellen dat ik mijn facturen via email wil ontvangen.

Mvgr,
Rudi

Dag rvuerinc,
zoals je ondertussen al weet werd je gecontacteerd door een collega van mij. Voor je probleem werd een ticket aangemaakt. Jouw probleem wordt dus zo spoedig mogelijk opgelost!

Fijne dag nog.
Groeten,
Wim

Reageer