Beantwoord

Niet mogelijk in te loggen TV app

  • 8 June 2017
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo, Wanneer ik inlog op de TV app kom ik meteen weer op de inlog pagina terecht. Wat zou het probleem kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door AndyM 9 June 2017, 09:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lien,

Lukt het inloggen zelf? Heb je al eens het toestel herstart? Indien dat niet helpt, verwijder eens de applicatie en installeer ze eens opnieuw.

MVG,

Wim
Dit heb ik al meermaals geprobeerd, maar ik kom steeds terug op de login pagina.
lukt het ook niet via een browser Internet explorer op http://proximustv.be
Ik kom meteen op een webpagina waarin ik gevraagd word de app te downloaden, maar die staat dus al op mijn iPad.
Reputatie 5
Badge +4
Dag LienL,

Ik heb je ProximusTV app account correct gelinkt aan je MyProximus account.

Kan je nu eens proberen?

Mvg,
AndyM

Reageer