Beantwoord

Niet meer mogelijk om meer dan 1 programma op te nemen

  • 1 December 2016
  • 8 reacties
  • 196 Bekeken

Hallo,

Sinds kort lukt het me niet meer om meer dan 1 programma op te nemen. Heb al de serieopname uitgezet en geprobeerd om op te nemen zonder hd maar helpt niet. Wanneer er een programma een ander overlapt krijg ik sowieso een conflict.
Is dit de nieuwe gang van zaken of kan ik dit veranderen?
Groeten
icon

Beste antwoord door jdm_01 1 December 2016, 23:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Eerst even nakijken welk type decoder je hebt, en welke software erop staat? Normaal gesproken kunnen er tegenwoordig geen conflicten meer ontstaan tenzij je de opname-instellingen op een HDD-decoder hebt ingesteld voor conflicten zelf oplossen i.p.v. automatisch oplossen. Maar zelfs dan kan je dat nog tijdig rechtzetten door de instellingen aan te passen.
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer is dit begonnen? Heb je de decoder omgeruild? Heb je de opname instellingen zoals sinjoor aanhaalt gewijzigd? Probeer eens een reset vd decoder, of eerst vd modem en pas daarna vd decoder, stekkers 20 sec. uit stopcontact, terug opstarten vd apparaten.


mvg
Hallo,
Heb decorder en modem uitgezet maar probleem is niet opgelost. Heb modem zelf niet veranderd noch iets aan de instellingen gewijzigd.
Probleem is een tweetal maand geleden ongeveer begonnen.
Type decoder: vind ik niet, is een zwarte balk twee jaar oud ongeveer. Modem is een b-box3.
Softwareversie: NTE_6.1.14.4
Profielnaam decoder: HD TV + HD cPVR.
Heb je iets aan deze info?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Reputatie 5
Badge +3
Volgens de SW gaat het om een V5/V5 compact decoder.
Zou eens overwegen een FacReset op de decoder uit te voeren.

http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetV5.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5

als dit niet lukt helpdesk contacteren op nummer 080022800

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Modem en decoder moeten uit de stopcontacten worden getrokken, niet in standby zetten!
Zijn er 2 maanden geleden soms werken in uw straat gebeurt?
Had ze idd uitgetrokken. Het probleem is opgelost. Zoals Sinjoor aangaf stond er bij de opnameopties de conflict oplossing op handmatig ipv auto. Heb dit op auto gezet en het werkt weer.
Beide heel erg bedankt, een bron van ergernis dat eindelijk weg is:-)!!

Groeten
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan, is de essentie van dit forum andere klanten te ondersteunen.

Prettige nacht en terug veel opnameplezier.

Janick
Reputatie 7
Badge +1
OK, bedankt om het te melden! evenzeer graag gedaan!

Reageer