Hallo,
Sinds kort lukt het me niet meer om meer dan 1 programma op te nemen. Heb al de serieopname uitgezet en geprobeerd om op te nemen zonder hd maar helpt niet. Wanneer er een programma een ander overlapt krijg ik sowieso een conflict.
Is dit de nieuwe gang van zaken of kan ik dit veranderen?
Groeten
Bladzijde 1 / 1
Eerst even nakijken welk type decoder je hebt, en welke software erop staat? Normaal gesproken kunnen er tegenwoordig geen conflicten meer ontstaan tenzij je de opname-instellingen op een HDD-decoder hebt ingesteld voor conflicten zelf oplossen i.p.v. automatisch oplossen. Maar zelfs dan kan je dat nog tijdig rechtzetten door de instellingen aan te passen.
Wanneer is dit begonnen? Heb je de decoder omgeruild? Heb je de opname instellingen zoals sinjoor aanhaalt gewijzigd? Probeer eens een reset vd decoder, of eerst vd modem en pas daarna vd decoder, stekkers 20 sec. uit stopcontact, terug opstarten vd apparaten.
mvg
mvg
Hallo,
Heb decorder en modem uitgezet maar probleem is niet opgelost. Heb modem zelf niet veranderd noch iets aan de instellingen gewijzigd.
Probleem is een tweetal maand geleden ongeveer begonnen.
Type decoder: vind ik niet, is een zwarte balk twee jaar oud ongeveer. Modem is een b-box3.
Softwareversie: NTE_6.1.14.4
Profielnaam decoder: HD TV + HD cPVR.
Heb je iets aan deze info?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Heb decorder en modem uitgezet maar probleem is niet opgelost. Heb modem zelf niet veranderd noch iets aan de instellingen gewijzigd.
Probleem is een tweetal maand geleden ongeveer begonnen.
Type decoder: vind ik niet, is een zwarte balk twee jaar oud ongeveer. Modem is een b-box3.
Softwareversie: NTE_6.1.14.4
Profielnaam decoder: HD TV + HD cPVR.
Heb je iets aan deze info?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Volgens de SW gaat het om een V5/V5 compact decoder.
Zou eens overwegen een FacReset op de decoder uit te voeren.
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetV5.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5
als dit niet lukt helpdesk contacteren op nummer 080022800
mvg
Zou eens overwegen een FacReset op de decoder uit te voeren.
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetV5.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5
als dit niet lukt helpdesk contacteren op nummer 080022800
mvg
Modem en decoder moeten uit de stopcontacten worden getrokken, niet in standby zetten!
Zijn er 2 maanden geleden soms werken in uw straat gebeurt?
Zijn er 2 maanden geleden soms werken in uw straat gebeurt?
Had ze idd uitgetrokken. Het probleem is opgelost. Zoals Sinjoor aangaf stond er bij de opnameopties de conflict oplossing op handmatig ipv auto. Heb dit op auto gezet en het werkt weer.
Beide heel erg bedankt, een bron van ergernis dat eindelijk weg is:-)!!
Groeten
Beide heel erg bedankt, een bron van ergernis dat eindelijk weg is:-)!!
Groeten
Graag gedaan, is de essentie van dit forum andere klanten te ondersteunen.
Prettige nacht en terug veel opnameplezier.
Janick
Prettige nacht en terug veel opnameplezier.
Janick
OK, bedankt om het te melden! evenzeer graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.