Skip to main content
Hoi

Na enkele jaren toch teruggekeerd naar Proximus... blijkbaar een verkeerde keuze...



Nieuwe prepaid kaart aangeschaft, wat Euro's bijgezet en SIM kaart uitgetest in Belgie. Al snel vastgesteld dat er een probleem was met mobiele data. In Belgie dus 2 x de helpdesk opgebeld om er zeker van te zijn dat:

1. het probleem met mijn mobiele data opgelost was (vriendelijke meneer vertelde me dat dat opgelost wast).

2. dat ik in het buitenland bereikbaar was en toegang had tot mobiele data (zelfde vriendelijke meneer bevestigde me dat dat het geval was).



Je stapt met veel zin op het vliegtuig voor je buitenlands avontuur om al snel vast te stellen dat wanneer je land, je dus NIET bereikbaar ben in het buitenland via Proximus ondanks het contact met de servicedesk.



Kortom, een ontgoocheling rijker met de overtuiging dat Proximus dan toch blijkbaar niet de meest efficiente telecom provider is.



Heel benieuwd hoe dit probleem opgelost gaat worden...
Geen reactie

Reageer